خبرگزاری کار ایران

در راستای استقبال از بهار صورت گرفت؛

نصب المان کتابخانه ادب و هنر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۷۷۷

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک مشهد با اشاره به اقدامات استقبال از بهار ۹۸، از طراحی، اجرا و نصب المان کتابخانه ادب و هنر در سه راه ادبیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی ضیغمی در این رابطه گفت: جایگاه کتاب و کتابخوانی در روزگار امروز تاثیر بسزایی در شکل‌گیری شخصیت افراد جامعه دارد و ترغیب مردم به افزایش سرانه مطالعه یکی از مهمترین وظایف مدیریت های شهری است.

وی افزود: به پاسداشت شاعران و نویسندگان نام آور ایرانی و در راستای اقدامات خلاقانه صورت گرفته، اداره فضای سبز منطقه نسبت به نصب المان کتابخانه ادب و هنر با بهره گیری از باقیمانده بلااستفاده درخت قطاعی شده در سه راه ادبیات اقدام کرده است.
 
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک ادامه داد: در این کتابخانه زیبای چوبی از برخی کتب گزیده فارسی مزین به بافت چوبی استفاده شده که موجب ایجاد نمایی زیبا و تاثیر گذار شده است.
 
ضیغمی با بیان اینکه در تمامی اقدامات خلاقانه جدا از نقش افرینی رنگ ها و الهام از زیبایی هایی بهار، تلاش شده است نمادی از رعایت الگوی صرفه جویی و مصرف بهینه امکانات استفاده گردد، گفت: این المان کتابخانه همزمان با آغاز بهار بهانه ای برای آشتی شهروندی با کتاب و کتابخوانی است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز