خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان؛

کتابخانه تخصصی هنر در فرهنگسرای مهر کاشان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۶

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۳ بهمن ماه «کتابخانه تخصصی هنر» فرهنگسرای مهرسازمان رفاهی تفریحی شهرداری با حضور شهردار، معاونین، مدیر عامل سازمان ومسوولین شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

ایلنا: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۳ بهمن ماه «کتابخانه تخصصی هنر» فرهنگسرای مهرسازمان رفاهی تفریحی شهرداری با حضور شهردار، معاونین، مدیر عامل سازمان ومسوولین شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در گفتگو یا خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: «کتابخانه تخصصی هنر» با موضوعات فرهنگ، هنر، تئا‌تر و موسیقی با زیر بنای ۲۶۵ متر مربع افتتاح شد.

مهدی نادعلی گفت: مخزن این کتابخانه دارای ۱۰ هزار نسخه کتاب است که در اختیار علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی قرار می‌گیرد.

وی، ظرفیت سالن مطالعه این کتابخانه را ۹۰ نفر ذکر کرد و افزود: آشنایی با اصول مختلف هنر، نمایش، تئا‌تر، تشویق و ترغیب جوانان به هنرهای نمایشی و موسیقی، سوق دادن به فرهنگ کتابخوانی و مطالعه از اهداف احداثاین کتابخانه است.

به گفته وی، برای احداثساختمان این کتابخانه ۳۵۰ میلیون تومان و برای تجهیزات اولیه آن۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرفرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در ادامه گفت: ضمن اشاره به اینکه این پروژه از خرداد ماه سال ۱۳۸۶ آغاز شده است اذعان داشت: با اختصاص هزینه و حمایت‌های مسوولین چراغ این طرح در بهمن ماه ۹۲ روشن و به بهره برداری رسید.

شفافی، کار فرمای این طرح را شهرداری کاشان و مجری پروژه را فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز