خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروهای نظامی با تکیه بر اقتدار خود امنیت را بر کشور حاکم کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۶۲

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در کشور امروز با تکیه بر عزت و اقتدار خود توانسته‌اند امنیت مطلق را بر کشور حاکم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در اولین روز فروردین ماه با حضور در جمع افسران و سربازان نیروی زمینی مستقر در دوغارون شهرستان تایباد واقع در نوار مرزی شرق خراسان رضوی گفت: اکنون نیروهای مسلح در اوج قدرت نظامی قرار دارند و با رصد بی وقفه تهدیدات احتمالی دشمنان آماده در هم کوبیدن هرگونه حرکت آنها هستند.  

وی تصریح کرد: در آستانه آغاز پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل سالگی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری امروز خودکفایی به معنای واقعی خود در نیروی زمینی ارتش تحقق یافته و بر همین اساس این نیرو با اقتدار خلل ناپذیر، خودکفایی نظامی را مولفه اصلی و مهم خود می‌‌داند و به همین خاطر باید به ملت ایران تبریک گفت.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که با تکیه بر توان و اقتدار خود و حرکت در مسیر فرمان رهبری امنیت کامل را در کشور برقرار کند و از آن پاسداری نماید. 

وی با اشاره به آمادگی مطلق ارتش اضافه کرد: نیروهای ارتش تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری‌های جهان به روزرسانی کرده و آمادگی کامل برای مقابله با دشمن را دارند اگر چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند پاسخ ارتش محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

سرتیپ حیدری گفت: از چندماه گذشته نیروی زمینی ارتش در مرز دوغارون مستقر شده و با هوشیاری کامل برای حفاظت و پاسداری از مرز و بوم کشور آماده خدمت‌رسانی هستد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز