خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد مطرح کرد:

ضرورت اقدام مشترک فرمانداری و شورای شهر در اجرای پروژه ها/ تقسیم اعتبارات با لولویت و بر اساس برنامه ریزی مشترک باشد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۴۶

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: باید برنامه ریزی صورت گیرد تا برای انتخاب پروژه ها و تقسیم اعتبارات بتوان کار مشترک انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی سفید در دیدار با فرماندار یزد اظهار داشت: یکی از پروژه‌های ارزشمند شهر که بصورت مشترک در حال انجام است، بازارچه صنایع دستی در کنار بازار شاهزاده فاضل است که این بازارچه با هزینه مشترک استانداری، برنامه و بودجه و شهرداری اجرا می شود.

وی افزود: در مسائل اجتماعی شهرداری برای اولین بار محلی را برای متکدیان، معتادان و زنان متجاهر در نظر گرفته و با صرف هزینه خانه‌ای خریداری و تجهیز شد تا در اختیار قرار گیرد و در صورت ورود فرمانداری به مسائل اجتماعی و همکاری در این بخش می توانیم کارها را زودتر به نتیجه برسانیم.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اهمیت ساماندهی و رسیدگی به وضعیت اتباع بیگانه تصریح کرد: در شهر یزد این موضوع از مطالبات جدی مردمی است و برای آنکه مردم احساس می‌کنند این بحث به یک معضل تبدیل شده است خواستار ساماندهی آن هستند.

وی بیان داشت: شورای شهر یزد مصوبه‌ای داشت تا اتباع به محل مشخصی هدایت شوند و جلسات مختلف در این زمینه برگزار شد که نتیجه آن حضور در  اردوگاه و تحت کنترل بود.

سفید ادامه داد: به‌رغم جلسات متعدد که در شورای شهر برگزار شد و به تصویب رسید اما در فرمانداری تصویب نشد در صورتی که شورا می‌تواند در حیطه وظایف خود به این مشکلات رسیدگی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با گلایه از ناعادلانه بودن توزیع اعتبارات عنوان کرد: توزیع اعتبارات در کمیته برنامه ریزی با عدالت نبوده که اعتبار توزیع شده برای شهرها 30 درصد و برای روستاها 70 درصد است.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد مردم در شهرها هستند اظهار داشت: به نظرم توزیع اعتبارات باید بر اساس جمعیت صورت گیرد و شورای شهر نسبت به این بی‌عدالتی گلایه‌مند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز