خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان:

ماموریت‌های پایانی سال به بهترین نحو و با آمادگی کامل انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۹۳۱

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ماموریت‌های پیش رو در ایام پایانی سال گفت: برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته تا ماموریت‌های پایانی سال به بهترین نحو ممکن و با آمادگی کامل انجام شود.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن بیان داشت: زنان جامعه اسلامی باید با اقتدار به بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) راه ایشان را در پیش گیرند تا به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

این مقام انتظامی با اشاره به توطئه های دشمنان در ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی با تاکید بر هوشیاری کارکنان در حین انجام ماموریت ها اظهار داشت: دشمن مترصد هر فرصتی است تا به نیروهای نظامی کشور به خصوص نیروی انتظامی آسیب بزند و این امر می‌طلبد کارکنان با آمادگی بالا و هوشیاری، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

وی اظهار داشت: سلامت و صیانت سازمانی از موضوعات مهمی است که با هدف جلوگیری از تهدیدات و آسیب‌های فراروی کارکنان به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهان و مسئولان انتظامی قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ماموریت های پیش رو در ایام پایانی سال گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا ماموریت‌های پایانی سال به بهترین نحو ممکن و با آمادگی کامل انجام شود. 

فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان پلیس با مهم دانستن اصل مردم‌داری و تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: رعایت این مؤلفه‌ها باعث عزت و اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و تقویت مشارکت همگانی مردم با پلیس می‌شود.

این مقام انتظامی در ادامه با تاکید بر امر آموزش کارکنان در حوزه‌های مختلف گفت: آموزش نوعی سرمایه‌گذاری مفید و یک عامل کلیدی در توسعه محسوب می‌شود و چنانچه به درستی و شایستگی برنامه‌ریزی و اجرا شود، می‌تواند بازده مفیدی در ماموریت‌ها داشته باشد.

وی در ادامه نظارت و کنترل را یکی از ضرورت‌های نیروی انتظامی خواند و گفت: فرماندهان و مدیران با عمل به تعالیم عالی دینی و ترویج صحیح روش‌های دینی، اعتقادی و مذهبی می‌توانند در راستای تقویت بصیرت کارکنان خود اقدامات موثری را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: گستردگی و تنوع ماموریت‌های ناجا، پیچیدگی جرایم و پیشرفت جوامع، می‌طلبد که وظایف و ماموریت‌ها با تکیه بر تخصص و حرفه‌ای‌گرایی و منطبق با دانش و علم روز انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز