خبرگزاری کار ایران

واعظی در استان هرمزگان:

هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند بدون کمک مردم، می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۸۵۲

رئیس دفتر رئیس‌جمهورتاکید کرد که بیانیه مهم و راهبردی رهبر انقلاب به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حاوی خط مشی‌های اساسی و راهبردی برای هر سه قوه، مردم و بویژه جوانان است که همگان و از جمله دولت به آن توجه ویژه دارند.

به گزارش ایلنا، رئیس دفتر رئیس جمهور  در دیدار نمایندگان احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی استان هرمزگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود که روی پای خود ایستاد و با تلاش همگانی مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر نهاده، افزود: باید تجربیات خود را به نسل جوان انتقال داده و امیدوارم در این شرایط با تقویت همدلی مردم مسئولان و همه احزاب و نهادهای مختلف بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند بدون کمک مردم، می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم، گفت: باید میان همه بخش‌های اداره کشور همدلی بوجود آوریم تا بتوانیم از گردنه تحریم‌های دشمن عبور کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن تصور می کند که با اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها و فشارها می‌تواند ملت ایران را از پای در آورده و تسلیم کند، گفت: ملت ایران نشان داده در برابر خواست دشمن و شناخت اهداف آن، مقاوم‌تر شده و در برابر دشمنان خواهد ایستاد.

واعظی با اشاره به بیان ابتکارات فراوان در نشست با فعالان اقتصادی برای توسعه صادرات، اشتغال و دورزدن تحریم‌ها از سوی فعالان اقتصادی استان هرمزگان، گفت: ما هیچ‌گاه به استقبال تحریم نمی‌رویم اما امروز که دشمنان تحریم را به ما تحمیل کرده‌اند باید به آنها ثابت کنیم نه تنها با تحریم تسلیم نمی‌شویم، بلکه مقاوم‌تر نیز خواهیم شد.

وی  استان هرمزگان را به لحاظ سیاسی و منطقه‌ای برای کشور حائز اهمیت دانست و گفت: باید به دور از روش‌های سنتی موجود، با برنامه‌ریزی مناسب از نیروی انسانی بومی، برای اداره و توسعه این استان استفاده کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به انسجام، وحدت و همدلی مثال زدنی میان مردم استان هرمزگان ، افزود: ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در ایران یکی از توطئه‌های دشمنان است و مردم فهیم استان هرمزگان و سایر نقاط کشور به خوبی این هدف دشمنان را دریافته و دشمنان را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام گذاشته‌اند.

واعظی به شرایط منطقه و بی‌ثباتی و بحران‌هایی که بیشتر کشورهای منطقه با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: امروز به واسطه رویکردهای آمریکا به مسایل بین المللی و همکاری‌های چند جانبه و روابط با کشورها، شرایط جامعه بین‌الملل برای بسیاری از کشورهای جهان با گذشته متفاوت است. امروز آمریکا سیاست پول و تجارت را در پیش گرفته و معتقد است همه چیز از جمله حقوق بشر را می‌توان با پول خریداری کرد.

وی تأکید کرد: در این شرایط ما با تحریم سختی مواجه هستیم و محاسبه دشمنان این بود که به واسطه این تحریم ها و اعمال فشار، جشن ۴۰ سالگی انقلاب برگزار نمی شود اما حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمنان را بر هم زد.

واعظی افزود: ملت ایران با وجود جنگ روانی، تبلیغات گسترده و هزینه‌های بالای دشمنان برای ایجاد دلسردی، با زمان شناسی و شناخت موقعیت، پرشورتر از قبل به میدان آمدند و با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها نشان دادند مقابل دشمن انسجام داشته و پشت سر رهبر انقلاب و در مسیر وحدت حرکت می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مطمئناً پس از حماسه مردم در ۲۲ بهمن، باید برای حل مشکلات، فصل جدیدی را در اداره کشور و روابط خارجی بگشاییم.

واعظی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در اولین جلسه هیأت دولت پس از راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تأکید کرد مسئولیت همه وزارتخانه‌ها از این پس در انجام وظایف‌شان سنگین‌تر شده، گفت: معتقدیم باید جایگاه مردم را در عمل و تصمیم‌گیری‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

پیش از سخنان واعظی، تعدادی از نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان هرمزگان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه مهم ترین موضوعات و مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز