خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواستار شد:

تدبیری برای کاهش قیمت گوشت قرمز اندیشیده شود/تسریع بخشی به اجرای آبیاری نوین در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۴۰۳

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیمت بالای گوشت قرمز و نارضایتی بسیار مردم، کاهش قیمت آن را از سوی وزیر جهاد کشاورزی خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی در مراسم افتتاح  پروژه آبیاری نوین شرکت کشت و صنعت بوی گندم اظهار کرد: احداث استخرهای کوچک ذخیره آب و احیاء و لایروبی قنوات به دلیل افزایش حجم آبدهی از انتظارات مردم است.

وی افزود: مردم انتظار دارند از آب لوله یا کانال های بتنی برای جلوگیری از هدر رفت آب استفاده کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به وضعیت خشکسالی در کشور همچنین در استان قزوین باید در اجرای سیستم آبیاری تحت فشار تسهیل و تسریع بخشیده شود.

محمدی اضافه کرد: ۱۰ تا ۱۵ درصد حدود ۴۰۰ هزار هکتار استان قزوین تحت پوشش آبیاری نوین است که باید گام های بلندتری برداشته شود.

وی با اشاره به گرانی گوشت و رسیدن قیمت آن به بالای ۱۰۰ هزار تومان و نارضایتی بسیاری از سوی مردم در این زمینه خاطرنشان کرد: باید تدبیری برای کاهش قیمت گوشت قرمز اندیشیده شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با توجه به راه اندازی شرکت مجتمع گوشت مهر گستران سیمرغ زیاران شهرستان آبیک که مربوط به بانک کشاورزی است ، می طلبد با توجه به دام‌های زنده وارداتی این شرکت به عنوان یکی از مراکز کشتار در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  شورای اسلامی افزود: با توجه به نیاز کشور به کشتار دام‌های زنده و ایجاد اشتغال برای افراد،  شرکت مجتمع گوشت زیاران می تواند به عنوان یکی از مراکز کشتار اقدام لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز