خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری یزد خبرداد:

اشتغالزایی مستقیم برای 650 نفر در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۵۵

فرماندار یزد با اشاره به بهره برداری از طرح های مختلف در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این طرح ها برای 650 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد ترحمی در نشست با اصحاب رسانه استان یزد تعداد طرح های قابل بهره برداری در این ایام را 50 پروژه برشمرد و اظهار داشت: اعتبارات این پروژه‌ها 585 میلیارد تومان در بخش‌های ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی، اتوبوسرانی، کشاورزی و میراث فرهنگی است که برای 2 هزار نفر نیز به طور غیر مستقیم اشتغالزایی دارد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها و اقداماتی که دولت ها در این نظام انجام می دهند برای پیشرفت کشور و این انقلاب است ادامه داد: باید تلاش شود تا به اهداف انقلاب که در قانون اساسی ذکر شده است دست یافت و به آنها جامعه عمل پوشاند.

سرپرست فرمانداری یزد به تشریح دستاوردهای انقلاب پرداخت و اضافه کرد: صدور بیش از 3 هزار پروانه بهره‌برداری صنعتی، صدور 567 پروانه بهره‌برداری معدنی و اشتغال 12 هزار نفر در این بخش، تحت پوشش قرار گرفتن 481 هزار نفر در بیمه تامین اجتماعی از دستاور‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در استان است.

ترحمی با تاکید بر بهره برداری از ظرفیت های استان یزد برای ایجاد اشتغال و رونق همچنین پیشرفت و توسعه استان عنوان کرد: خوشبختانه یزد ظرفیت های خوبی دارد به ویژه در حوزه گردشگری که با ثبت جهانی شهر یزد این ظرفیت ها می تواند دوچندان شده و با اقداماتی زمینه درآمدزایی و ایجاد اشتغال را نیز فراهم آورد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه همه نهادهای مربوطه زمینه‌سازی برای جذب توریست و صدور انقلاب است افزود: معرفی بافت تاریخی یزد به مسافران داخلی و خارجی و اشنایی با فرهنگ مردم یزد و سبک و سیاق زندگی نیز برای گردشگران جالب و قابل توجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز