خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات صورت گرفت؛

افتتاح مرکز تماس سراسری - تخصصی آسیاتک در شهر یزد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۵۰

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه همزمان با ایام خجسته دهه فجر، مرکز تماس سراسری - تخصصی این شرکت در شهر یزد افتتاح شد.

به گزارش ایلنا؛ در این مراسم که تعداد ۹۸۶ پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد افتتاح شد، جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، محمودزمانی قمی استاندار استان یزد و جمعی از مقامات کشوری و استانی به همراه یوسفی زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک حضور داشتند.

جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت بالای اشتغالزایی در بحث صنعت ICT و استارت آپ ها، توسعه در این بخش را موجب توسعه در مباحث اقتصادی، بهداشتی و کشاورزی دانست. آذری جهرمی با بیان اینکه تنها در یکی از ۲۶ طرح ICT مورد بهره برداری در شهر یزد بیش از ۲۵۰ نفر مشغول به کار شده اند، نقش این بخش در توسعه اشتغال کشور را بسیار مهم توصیف کرد.

 وی با بیان اینکه در گذشته شاخص صنعت ICT در افزایش ضریب برخورداری خانوارها از تلفن ثابت بود، اکنون این شاخص در توسعه شهر هوشمند تعریف می‌شود.

وزیر ارتباطات با بیان این مهم که اکنون زیر ساخت ها برای توسعه کامل شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک فراهم است، گام بعدی را ایجاد ساختار و تحول در نظام اداری کشور دانست.

گفتنی است مرکز تماس سراسری – تخصصی شرکت آسیاتک در شهر یزد با سرمایه گذاری نزدیک به ده میلیارد ریال و با حمایت های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و دانشگاه یزد در فضای زیر بنایی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع برقرار شده و با افتتاح آن اکنون بیش از ۲۶۰ نفر در این پروژه مشغول به کار می باشند. همچنین این مرکز ظرفیت افزایش بیش از ۵۰۰ نفر پرسنل را دارد.

بنابر این گزارش؛ مرکز تماس شرکت آسیاتک در شهر یزد در درون دانشگاه سراسری این شهر قرار گرفته و در جهت بهبود کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مشترکین ، پاسخگوی کاربران این شرکت در سراسر کشور خواهد بود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز