خبرگزاری کار ایران

علیرضا رزم‌حسینی خبر داد:

اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تا انتهای سال در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۸۵۵

استاندار خراسان رضوی از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تا انتهای سال در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رزم حسینی در دیدار با ائمه جمعه اهل‌سنت استان افزود: وحدت و انسجامی که بین بخش‌های مختلف اعم از حوزه‌های سیاسی و اقوام و گروه‌های مذهبی به‌ویژه شیعه و سنی این استان وجود دارد، در قوت و قدرت این خطه و حرکت آن به سوی توسعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: همه احزاب، گروه‌ها، اقوام و مذاهب در شکل‌گیری و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشتند و امروز نیز این حضور باید همه جانبه و گسترده باشد. همه آحاد مردم به‌ویژه در مقابل جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمنان باید نقش اساسی ایفا کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: بعد از انقلاب در حوزه‌های زیرساختی کشور از جمله آب، برق، گاز، جاده و امثال آن اقدامات فوق‌العاده‌ای انجام شده و امروز تقریبا همه مناطق ایران از این امکانات برخوردارند. امروز که خداوند توفیق خدمت در بارگاه منور رضوی و خادمی مردم خراسان رضوی را نصیب من کرده، تلاش خود را همه‌جای این خطه به تناسب ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها با استفاده از منابع مالی بخش‌خصوصی و مردم برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم و رونق کار و تولید انجام می‌دهم.

استاندار خراسان رضوی گفت: مناطق تلفیقی این استان ظرفیت خوبی برای توسعه دارند از این رو طرح‌های اقتصاد مقاومتی تا انتهای سال در این مناطق اجرایی خواهد شد. اگر ظرفیت سرمایه‌های خرد مردم با توان سرمایه‌گذاران اقتصادی ترکیب شود، می‌توان زمینه و انگیزه کار، تلاش و تحرک را در مردم منطقه ایجاد کرد. برای تحقق رشد اقتصادی باید دولت را کوچک کرد و اقتصاد مردمی را قوت بخشید و توسعه داد و در این راستا همراهی و همکاری علما، ائمه‌جمعه و جماعات می‌تواند راهگشا باشد. همچنین باید فرهنگ تکریم سرمایه‌گذار، کارآفرین و فعال‌اقتصادی در این استان تقویت شود.

رزم حسینی با اشاره به ظرفیت‌های خوب در خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید بر استفاده از توان و ظرفیت همه اقوام و گروه‌های سیاسی و مذهبی در اداره کشور است ما نیز در چارچوب قوانین از این توان در استان بهره می گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز