خبرگزاری کار ایران

قربان میرزایی:

مشکل بلوار نماز در جلسه ستاد تدبیر خراسان‌رضوی تعیین تکلیف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۰۷۷

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: مشکل بلوار نماز در جلسه ستاد تدبیر استان تعیین تکلیف می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، قربان میرزایی درباره اختلاف و مشکلی که سر بازگشایی بخشی از مسیر بلوار نماز بین دو نهاد وجود دارد، افزود: مشکل شهرداری مشهد و ارتش درباره پروژه بلوار نماز تاکنون طی دو جلسه مقدماتی بررسی شده است.

وی ادامه داد: این موضوع در ستاد تدبیر خراسان‌رضوی با حضور دستگاه‌های مرتبط طرح و بررسی شده و مصوبه‌ای در کمیسیون ماده پنج برای رفع اختلاف شهرداری و ارتش داشتیم که کار کارشناسی روی آن در حال انجام است.

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: سه‌شنبه آینده نیز در نشست ستاد تدبیر استان این موضوع به صورت نهایی با حضور دستگاه‌های مربوطه و معاونت امور هماهنگی استانداری بررسی خواهد شد. دستگاه‌های مرتبط با موضوع بلوار نماز مدارک خود را ارائه کرده‌اند و ارتش نیز در این موضوع ذی‌حق و مباحث‌اش صحیح است.

وی افزود: برای حل مشکل بین شهرداری‌مشهد و ارتش باید اقدام متقابل انجام شود ولی به‌دلیل فقدان هماهنگی این اقدام تاکنون صورت نگرفته اما به‌طور یقین این کار انجام خواهد شد و به زودی موضع تعیین تکلیف می شود.

کلنگ اجرایی بلوار نماز در ارتفاعات جنوبی مشهد اوایل سال 1390 به زمین خورد، این بلوار با هفت کیلومتر طول از پارک خورشید شروع می‌شود و پس از تقاطع با بلوارهای هاشمیه، سرافرازان، دلاوران، خاقانی و شهید کاوه به بزرگراه شهید کلانتری می‌رسد. هم اکنون بخشی از پروژه بلوار نماز به دلیل مشکلاتی با دستگاه‌های اجرایی استان به‌رغم پایان عملیات ساخت هنوز بهره برداری نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز