خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان یزد خبر داد:

اجرای طرح نهضت سوادآموزی در زندان‌ها با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۶۶۳

مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: نهضت سوادآموزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در زندان‌های یزد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا ذوالفعلی‌نژاد در همایش بزرگ سوادآموزی در زندان مرکزی یزد اجرای طرح سوادآموزی در زندان‌ها را بسیار موثر ارزیابی کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح در زندان‌ها نشان داده است که هر مددجوی زندانی در کلاس‌های نهضت سوادآموزی شرکت کرده کمترین بازگشت را به زندان داشته است.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با اشاره به اهداف برگزاری کلاس‌های نهضت سوادآموزی در زندان‌های استان گفت: اهداف بسیاری برای برگزاری طرح‌های نهضت سوادآموزی در استان یزد دنبال می‌شود که مهمترین آن‌ها توانمند سازی زندانیان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ریشه کن کردن بی سوادی در بین این افراد است تا بتوانند نسبت به آینده خود برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌هایی مثل نهضت سوادآموزی برنامه‌ریزی‌هایی بسیاری صورت گرفته تا اینکه بتواند نتایج مثبتی را در پی داشته باشد که به لطف و یاری خدای متعال تاکنون با موفقیت برگزار و اجرا شده و طبق آمار هم نتایج مثبت آن را شاهد بودیم.

مرآت امین الرعایا، معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه این همایش با بیان گزارشی از عملکرد زندان‌های استان و تشریح نحوه اجرای برنامه‌های سوادآموزی در زندان‌ها در چارچوب دستور العمل‌های ابلاغی پرداخت.

وی اضافه کرد: برگزاری این چنین برنامه‌هایی در زندان‌ها سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از بروز خطا و اشتباه از سوی مددجویان زندان‌ها می‌شود.

به گزارش ایلنا، در پایان همایش بزرگ سوادآموزی در زندان مرکزی یزد فعالین امر سوادآموزی و همچنین مددجویان برگزیده در نهضت سوادآموزی زندان مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز