خبرگزاری کار ایران

شهبازی تاکید کرد:

دستگاه‌های اجرایی با نگاه ویژهای به حل موانع تولید بپردازند

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۵۹

استاندار البرز گفت: در اداره امور البرز هیچ هدف و نیتی جز همراهی با مردم و تسهیل‌گری در حوزه‌ های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزاله شهبازی عصر سه شنبه در جلسه مشترک فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اشتهارد، ضمن قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان در این سفر یک‌روزه، با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از صنایع بزرگ و فعال کشور در این شهرستان مستقر است، افزود: براساس تکالیف و وظایف تعیین شده از سوی نظام و دولت، توجه ویژه به تولید و صنعت مورد تاکید است.

وی ادامه داد: اکنون تولیدکنندگان و صنعت‌گران علی‌رغم تمامی فشارها و مشکلاتی که در این برهه وجود دارد، همچنان با قدرت پای کار ایستاده اند.

شهبازی با عنوان اینکه دستگاه های اجرایی باید در راستای تسهیل و رفع موانع تولید، با رویکرد ویژه و اهتمام وارد عمل شوند، افزود: برخی واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد با مشکل عدم تامین برق به مقدار کافی، مواجه هستند، بنابراین بر لزوم اتخاذ تدبیری اساسی پیرامون این امر تاکید می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه برق شهرک صنعتی اشتهارد باید شرکت توزیع نیروی برق استان با کمک وزارت نیرو نسبت به ایجاد پست برق اقدام کند.

وی گفت: در صورتی که ایجاد پست دائمی نیز قدری زمان نیاز داشته باشد، ضرورت دارد که با تکنولوژی های جایگزین، این امکان موقت تامین شود.

شهبازی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های راهبردی دولت تدبیر و امید، تمرکززدایی و تفویض اختیار است، افزود: با توجه به این امر در استان البرز نیز با اعتماد به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مختلف دنباله‌رو سیاست‌های دولت هستیم.

وی عنوان کرد: ریل‌گذاری خوبی برای توسعه همه‌جانبه استان انجام شده ولی با توجه به اینکه شرایط متغیر است، ضرورت دارد برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات، به روز باشد.

استاندار البرز گفت: اکنون تمامی مسئولان در رده‌های مختلف ۳ قوه، با اتحاد و انسجام در راستای حمایت از تولید و ایجاد بسترهای اشتغال گام برمی‌دارند. این نوید را به مردم البرز می‌دهیم که این استان نیز با ایجاد شرایط لازم و آرامش برای قشر مولد جامعه، مسیر توسعه را پیش می‌گیرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: در اداره امور البرز هیچ هدف و نیتی جز همراهی با مردم و تسهیل‌گری در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... نداریم.

وی با قدردانی از همراهی رسانه‌ها برای انعکاس دستاوردها و توفیقات نظام، گفت: مدیران، با پرهیز از سیاه‌نمایی‌های بی‌حاصل، توفیقات نظام را برای تنویر افکار عمومی و ایجاد امید و نشاط در جامعه بیان کنند، چراکه نظام جمهوری اسلامی با گذشت ۴ دهه دستاوردهای بزرگی داشته است.

استاندار البرز افزود: البرز ظرفیت های ارزشمندی دارد که باید با احصا فرصت ها بستر بهره مندی بیشتر را فراهم کرد چون به طور قطع ظرفیت های این استان از تهدیدها پیشی گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اساس و پایه اشتهارد اقتصادی است، ادامه داد: جای خرسندی دارد که واحدهای تولیدی مشکلی در یافتن بازار فروش ندارند و سایر زیرساخت ها و موانع نیز با تدابیر لازم حل خواهد شد.

شهبازی گفت: در برنامه ریزی اعتبارات سال آینده، ارزش افزوده حاصل از هر استان در راستای همان استان صرف می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید جلسات استان سمت و سوی کاربردی پیدا کند، افزود: با تمهیداتی که اندیشیده می شود اعتبارات، در جهت توسعه همه جانبه استان صرف خواهد شد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: باید با اقدامات تشویقی درصدد جلب مشارکت حداکثری مردم در رابطه با ساماندهی یارانه ها و برخورداری صحیح دهک های پایین جامعه از امکانات، وارد عمل شویم.

وی گفت: طبق پژوهش های صورت گرفته در استان البرز علی رغم تنوع اقوام، هم گرایی مطلوبی بین مردم وجود دارد که باید از این ظرفیت در جهت سیاستگزاری و برنامه ریزی درست، بهره برداری شود.

شهبازی افزود: به طور قطع دولت با جدیت به دنبال ایجاد بسترهای رفاه، امنیت و آرامش تمامی اقشار جامعه و به خصوص دهک های پایین اجتماع، است.

وی اضافه کرد: ما بعنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم، باید اعتماد مردم را ارج نهاده و با ایجاد ارتباط موثر با جامعه، این سرمایه بزرگ را از دست ندهیم.

استاندار البرز بر ضرورت تداوم و استمرار دیدار های چهره به چهره مدیران با مردم تاکید کرد و گفت: اتحاد و انسجام تمامی ارکان نظام با حمایت های مردم، مشکلات و موانع را از بین می برد.

وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان موظف است در راستای ارتقا زیرساخت های شهرک های صنعتی البرز اقدامات لازم را انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز