خبرگزاری کار ایران

در شهرستان اشتهارد؛

استاندار البرز از چند واحد تولیدی و صنعتی بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۱۷

نماینده عالی دولت در استان البرز در راس هیاتی و در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی امروز در راس هیاتی از ۴ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کرده و در جریان مشکلات و موانع آنها قرار گرفت.

با توجه به اینکه مدیران کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این بازدید حضور داشتند، مشکلات و موانع را احصا کرده و در جهت رفع آنها با دستور استاندار البرز، تدابیر لازم اتخاذ می شود.

واحدهایی که در این سفر یک‌روزه مورد بازدید قرار گرفتند شامل شرکت تولید صنایع پزشکی، با ۲۵۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم، تولید کننده انواع محلول های همودیالیز، انواع ظروف پلاستیکی دهان گشاد، ست تزریق خون، سوزن فیستولا، کیسه خون و محفظه بی کربنات سدیم و بسته بندی تجهیزات یک بار مصرف پزشکی با سرمایه گذاری حدود ۲۵ میلیارد تومان  بود.

شرکت تولید انواع روغن های خوراکی که با اعتباری حدود ۸ میلیارد تومان، برای بیش از  ۲۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

شرکت تولید منسوج بی بافت (تشکیل لایه با استفاده از آب با اتصال مکانیکی) با سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ میلیارد تومان برای ۴۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت تولید قطعات کامپوزیت ترمو پلاستیک خودرو به روش جی ام تی با ظرفیت تولید ۱۴۴ تن با سرمایه گذاری حدود ۱۰ میلیارد تومان برای ۲۷۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز