خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی مطرح کرد:

مسایل بانکی همچنان دغدغه اول تولیدکنندگان

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۲۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برگزاری 101 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی گفت: در جلسات ستاد تسهیل رفع موانع تولید، 823 پرونده مطرح شده که 968 مصوبه در پی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره سهم حوزه‌های مختلف از مصوبات گفت: در زمینه تامین اجتماعی 20 مصوبه، امور مالیاتی 44 مصوبه و سایر امور 276 مصوبه در ستاد تسهیل به تصویب رسیده است.

شاهمرادی سهم مصوبات ستاد تسهیل در امور بانکی را 64 درصد دانست و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ستاد تسهیل 628 مصوبه درباره رفع مشکلات بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی داشته است که سهم تسهیلات سرمایه ثابت 68 مصوبه، تسهیلات سرمایه در گردش 446 مصوبه و استمهال بدهی 114 مصوبه بوده است.

این مقام مسئول درباره سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در حوزه صنعت و تولید گفت: برای ما اولا حفظ اشتغال موجود و ثانیا ایجاد اشتغال و تکمیل زنجیره های تولید، دو رویکرد بسیار مهم است.

وی در خاتمه افزود: هم اینک در استان البرز بیش از 140 برند مطرح مشغول فعالیت هستند که تولیدات‌شان برای استان و کشور بسیار مهم و تاثیر گذار است به نحوی که باید بصورت ویژه در سطوح ملی و استانی به مسایل این واحدها پرداخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز