خبرگزاری کار ایران

فردا و با همکاری بنیاد‌های اروپایی صورت می‌گیرد ؛

برگزاری دومین همکاری علمی پزشکان قلب ایران و اروپا در مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۷۹۸

کنگره بین‌المللی پزشکی با شرکت ۳۲ کشور از فردا به مدت 4 روز در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری دومین همکاری علمی ایران و انجمن‌های اروپایی csi و  EurocTO در مشهد که با حضور جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص داخلی و خارجی ،۱۴تا۱۷ آذر ماه در بیمارستان رضوی برگزار خواهد شد گفت :  در سال جاری دومین کنگره بین المللی  CASPIN Meetin2018 در خصوص نو اوری ها و روش های کم تهاجمی در درمان بیماری های مادر زادی ،ساختمانی و دریچه ای قلب و با همکاری بنیاد اروپایی  csI  و همچنین دومین کنگره  Iran. cTOMeeting2018 در خصوص درمان بیماری های مزمن عروق کرونر قلب با همکاری بنیاد های اروپایی ۱۴الی ۱۷اذرماه ۱۳۹۷ در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می‌شود.

محمود شبستری افزود: این کنگره ها   هرساله در چهار  گوشه جهان برگزار می شود. از دو سال گذشته نیز  این کنگره ها در ایران تحت عناوینIran  CTO. Meeting2018,cASPIAN. Meeting2018   برگزار می شود  و ۳۲ نفر ازکشورهایی نظیر انگلستان ،آلمان ،ژاپن ،صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، ترکیه،تایلند، مالزی، یونان، هند،  ویتنام،  لهستان و افغانستان در کنگره امسال شرکت خواهند داشت .  

وی ادامه داد : مشکلات قلبی یکی از شایعترین عوامل مرگ و میر در ایران محسوب می شود و به همین علت بیمارستان رضوی با داشتن هفتاد متخصص و فوق تخصص فضایی مطلوب با تکنولوژی. بالا رابرای برنامه های درمانی فراهم کرده است .

 این کنگره به صورت آموزشی برگزار می شود و تمام لحظات آن اختصاص به پخش عمل‌های کم تهاجمی قلب به صورت زنده دارد همچنین کارگاه‌های ویژه‌ای در حاشیه این کنگره برگزار خواهد شد که معطوف به آموزش روش‌های تصویری قلب جنین پیوند قلب ،درمان های نوین ،نواوری های دارویی و نیز مراقبت های پرستاری و.... در بیماران مبتلا به بیماری های قلبی است،امسال همچنین اتاق فکرهایی درحاشیه این کنگره ها ایجاد خواهد شد تا دانشجویان بتوانند با اساتید ی که از خارج از کشور می آیند مسایل خود را مطرح کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز