خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر قزوین:

مدیری که شعارهای پوپولیستی می‌دهد، به وظایف ذاتی خود درست عمل کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۹۲

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مدیر کل سازمان میراث فرهنگی قزوین با شعارهای پوپولیستی و عوام‌فریبانه سعی در تخریب مجموعه مدیریت شهری دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی عبدالرزاقی، در صحن علنی شورا گفت: ضمن ابراز تاسف از تخریب برخی بناهای تاریخی ثبت شده قزوین از جمله گراند هتل، یادآور شد: دولتخانه صفوی قزوین به عنوان یکی از آثار تاریخی نفیس شهر به بازار روز تبدیل شده و وضعیت نامناسبی دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی در این مجموعه ارزشمند اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی کرده است؛ استاندار محترم موضوع را مورد بررسی قرار داده و طی نامه‌ای محرمانه موضوع را به اطلاع رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور رسانده است.

نایب رئیس‌شورای اسلامی شهر قزوین خطاب به رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: آقای مونسان کجایید که در دولتخانه صفوی قزوین ساخت و ساز غیرقانونی می‌کنند و کاسبی راه انداخته‌اند.

عبدالرزاقی، ادامه داد: وضعیت ایجاد شده در محله بلاغی و احداث پل امام رضا(ع) هم ناشی از تصمیمات این افراد بوده است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: آنوقت همین افراد ، به مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین که با رای ١٦٠ هزار نفر از شهروندان  که در نوع خود بی‌نظیر است وارد پارلمان محلی شده‌اند تهمت و افترا می‌زنند و به جای اینکه به وظایف ذاتی خود درست عمل کنند، در حوزه وظایف مدیریت شهری ورود پیدا می‌کنند.

عبدالرزاقی تصریح کرد: از دادستان محترم تقاضا می‌کنم با افرادی که اعضای شورای شهر و مدیران را مورد تهمت قرار داده‌اند، برخورد کند و از سوی دیگر اگر واقعا اعضای شورا دلالی زمین می‌کنند و تصمیمات مدیریت شهری در بنگاه‌های معاملات املاک گرفته می‌شود نیز برخورد کنند.

 وی خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی قزوین گفت: آقای مدیرکل، نام افرادی که تخلف کرده‌اند را اعلام کنید، چرا که ما با هیچ فردی عهد اخوت نبسته‌ایم و با هر کسی که تخلف و زمین خواری می‌کند باید برخورد شود.

عبدالرزاقی در پایان افزود: به جای رفتارهای عوام‌فریبانه به فکر بناهای تاریخی قزوین باشید که در حال فروپاشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز