خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه۲۲ خبر داد؛

تهران در برابر زلزله ناایمن است/ آمادگی برای مقابله با زلزله از موضوعات جدی مدیریت شهری تهران است

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۹۶

شهردار منطقه۲۲ گفت: مدیران شهری زمانی کارآمدتر عمل خواهند کرد که در جهت برآورده کردن خواسته‌های واقعی مردم تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، علی نوذرپور (شهردار منطقه۲۲) در جمع نمازگزاران مسجد پیامبراعظم و اهالی محله شهرک شهید باقری طی سخنانی با تاکید بر نقش شهروندان در مشارکت بیشتر آنها در مدیریت شهری منطقه، خاطرنشان ساخت: مدیران شهری زمانی کارآمدتر عمل خواهند کرد که در جهت برآورده کردن خواسته‌های واقعی مردم تلاش کنند، چراکه به اعتبار رای مردم به این جایگاه رسیده‌ و وظیفه رسیدگی برای حل مشکلات مردم را بر عهده دارند.

شهردار منطقه۲۲ تاکید کرد: تهران در برابر زلزله ناایمن است، بنابراین آمادگی برای مقابله با زلزله از موضوعات جدی مدیریت شهری تهران است. ما نیز شناسنامه‌دار کردن برج‌ها و بازدید از ساختمان‌های بلندمرتبه را در دستور کار داریم تا با این اقدامات به سمت ایمن‌سازی آنها در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی حرکت کنیم.

علب نوذرپور با اشاره به اینکه منطقه ۲۲ از نظر فضای سبز، تفرجگاهی فرامنطقه‌ای برای کل شهر تهران تعریف شده است افزود: معضل اصلی و جدی در منطقه کمبود سرانه‌های عمومی است ودر آینده با جمعیت مازاد ۵۲۰ هزار نفری مواجه هستیم که در حل این موضوع به کمک دولت احتیاج داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به کسب موفقیت‌های باارزش در مدیریت پسماند و زباله در منطقه۲۲ اشاره کرد و گفت: میزان جمع‌آوری پسماند خشک در گذشته ۳ درصد بوده که آن را به ۹ درصد رسانده و تا پایان سال جاری به ۲۰درصد افزایش خواهیم داد.

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه افزود: شناسای خطرات و ریسک‌ها را در مقابله با حوادث از الویت‌های مدیریت شهری منطقه است و باید با تهیه نقشه خطرپذیری، محدوده توان عملیاتی خود را در زمان وقوع حوادث بشناسیم و سپس به برنامه‌ریری برای مقابله با بحران می‌پردازیم.

علی نوذرپور در پایان به برنامه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده برای مردم ساکن در این منطقه اشاره کرد و گفت: طرحی به نام «خیابان محلی برای زندگی است نه صرفاً برای تردد» در خیابان‌هایی که مستعد هستند در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهیم تا بچه‌ها و خانواده‌ها بتوانند در محل حضور داشته باشند و به تعامل با یکدیگر بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز