خبرگزاری کار ایران

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور خبر داد:

احیای تالاب جازموریان در اولویت محیط زیست کشور

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۴۸۹

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تلاش برای احیای تالاب جازموریان به عنوان عنصر حیات در منطقه یک شاخص و اولویت مهم در دولت است.

به گزارش ایلنا، پروین فرشچی در بازدید از تالاب جازموریان گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته به زودی کارگروهی تشکیل و برنامه‌ها و اقدامات برای نجات تالاب انجام می‌شود.
 
فرشچی افزود: احیای تالاب جازموریان در دستور خاص سازمان حفاظت محیط زیست کشور بوده و برنامه‌های زیادی برای احیاء این تالاب وجود دارد که امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه‌های مختلف بتوانیم این امر را محقق کنیم.
 
پور مردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان نیز گفت: تاکنون دو کارگاه در ارتباط با احیای تالاب جازموریان در کرمان برگزارشده و سومین کارگاه آن نیز به زودی در دلگان برگزار خواهد شد.
 
فرماندار دلگان نیز گفت:: اقدامات نسنجیده و سدسازی در حوضه آبریز تالاب جازموریان در استان کرمان سبب شده این عنصر ارزشمند زیست محیطی با خطرات زیادی رو به رو شود
 
شجاعی افزود: سد‌های استقلال و عروس در جیرفت و برخی سد‌های دیگر آبخیزداری در استان کرمان که تعداد آن‌ها به بیش از ۳۰ سد می‌رسد، منشا اصلی آسیب تالاب جازموریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز