خبرگزاری کار ایران

آمویی به ایلنا خبر داد:

انفجار شیئی مشکوک در شهرک ولایت الهیه کرمانشاه/ یک نفر مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۵۷۷

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انفجاری شیئی مشکوک در نخستین ساعات بامداد امروز در شهرک ولایت الهیه خبرداد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت:‌ ساعت 1:6 دقیقه بامداد امروز و به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره انفجار در شهرک ولایت الهیه کوی نهم ماموران کلانتری سریعاً به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

آمویی افزود: پس از حضور تیمی از پلیس در محل مشخص شد که در پی این انفجار به یک دستگاه پراید و تعدادی از منازل اطراف خساراتی وارد آمده است. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در تحقیقات اولیه معلوم شد شیئی نامعلوم در کنار خودروی پراید که مقابل یک واحد مسکونی پارک شده بود، منفجر شده است. 

وی گفت: طبق مشاهدات صورت گرفته بر اثر شدت انفجار علاوه بر وارد آمدن خسارت جدی به خودروی مذکور شیشه‌های چند منزل اطراف نیز تخریب و به درب برخی منازل نیز آسیب رسیده است. 

آمویی یاد آور شد: بر اثر این انفجار زنی میانسال از ناحیه پای راست دچار جراحت سطحی شد که توسط اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شد.

وی در پایان گفت: ماموران پلیس در ادامه تحقیقات خود دریافتند که شی مذکور نوعی مواد منفجره دستساز بوده و تحقیقات پلیس همچنان در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز