خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی استاندار خوزستان؛

فرماندار جدید شهرستان دزفول منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۷۰۷

با حکم استاندار خوزستان فرماندار جدید شهرستان دزفول معرفی شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد حیدری از مدیران کرمانشاهی به عنوان فرماندار جدید شهرستان دزفول منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه امیر عیسی زاده، سرپرست سابق فرمانداری دزفول و حیدری فرماندار جدید امروز ساعت ۱۴ در محل فرمانداری دزفول برگزار خواهد شد.

از جمله سوابق مدیریتی حیدری فرماندار جدید دزفول که زاده روستای چقاکبود از منطقه سنجابی استان کرمانشاه است، می‌توان به مدیرکل پارلمانی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر پژوهشی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، مدیرکل پارلمانی و امور مجلس وزارت کشور، معاون معاون سیاسی وزارت کشور، معاون اداره کل امور مرزی وزارت کشور، رئیس اداره امنیت و عمران وزارت کشور، رئیس اداره طرح و برنامه وزارت کشور، رئیس اداره مبارزه با قاچاق وزارت کشور، کارشناس امور مرزی وزارت کشور و کارشناس سیاسی استانداری کرمانشاه اشاره کرد.

گفتنی است، از ۱۴ بهمن ماه سال ۹۶ تاکنون فرمانداری دزفول با سرپرستی امیرعیسی زاده که پیش از آن معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بود، اداره می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز