خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه فرماندار جدید پردیس مطرح شد:

مافی: پردیس نیاز به نماینده مستقل در مجلس دارد/ امام جمعه پردیس: مسئولان به دور از گرایش‌های سیاسی برای مردم کار کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۲۵

مراسم تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان پردیس امروز و با حضور معاون سیاسی استانداری تهران، پروانه مافی نماینده مجلس و سایر مسئولان شهرستان پردیس انجام شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، در این مراسم امیرالله حقیقی به عنوان‌سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پردیس معرفی شد و از زحمات مرتضی حیدری فرماندار سابق پردیس قدردانی شد. 

در این مراسم پروانه مافی نماینده مردم تهران طی سخنانی با اشاره به شرایط خاصی سیاسی و امنیتی کشور و وظایف سنگینی که مدیران و مسئولان برعهده دارند، گفت: بحث امروز کشور از حرف عبور کرده و اگر به نیائیم سرافکنده تاریخ و فرزندان‌مان می‌شویم.

وی افزود: نجات ملت ما در وحدت، هماهنگی و دوست داشتن همدیگر است.

وی خاطرنشان شد: شرایط امروز کشور به گونه ای است که باید با کار و تلاش زیاد در وضع مردم تغییر و تحول ایجاد کنیم.

وی ضمن قدردانی از فرماندار سابق این شهرستان اظهارداشت: آقای حیدری فرمانداری متین، صبور و نجیب  بود که در طول این سالها تلاش بسیاری کردند و موجباب خیر و برکت شهرستان شدند و امروز فرمان را به دست برادر دیگر می سپارند که سابقه خوبی در مدیریت دارند و می‌توانند مشکلات عدیده مردم را سامان دهند.

وی با اشاره به تشکیل دفتر نمایندگان خانه ملت در شهر پردیس اظهارداشت: با حمایت فرمانداری سابق و دفتر مجمع نمایندگان مجلس تاکنون مشکلات زیادی از شهرستان مانند مسکن مهر ، بحث شهرک های صنعتی و آب روستایی حل و فصل شده است. 

مافی افزود: اما در واقع شرایط و مشکلات این شهرستان به گونه ای است که خود به تنهایی در مجلس نماینده می‌خواهد و با توجه به تغییراتی که صورت گرفته و بخصوص افزایش جمعیت مسکن مهر شرایطی ویژه ای به شهرستان پردیس داده است.

در این مراسم مرتضی حیدری فرماندار سابق شهرستان پردیس نیز طی سخنانی از زحمات و همکاری های نمایندگان مجلس کنونی و سایر مسئولان شهرستان قدردانی کرد و افزود: طی 5 سال گذشته بیش از 6000 میلیارد تومان توسط دولت در شهرستان پردیس هزینه شده و بیش از 181 پروژه عمرانی در این مدت به بهره برداری رسیده است.

امام جمعه پردیس نیز که از دیگر سخنرانان این مراسم بود، مشورت با صاحب نظران را از مهمترین عوامل موفقیت فرماندار سابق این شهرستان عنوان کرد و گفت : حیدری با استفاده از افراد صاحب نظر در امور مختلف برای پیشبرد اهداف نظام و شهرستان بهره گرفت.

حجت الاسلام حسین توسلی افزود: مسئولان شهر پردیس به دور از گرایش‌های سیاسی، علایق، سلایق، اتحاد و انسجام دارند و برای شهرستان کار می‌کنند و باید این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات شهر پردیس اظهار داشت: مشکل مسکن های مهر نیمه تمام ، قرار داشتن 85 درصد از جغرافیای منطقه در حیطه حفاظت اداره محیط زیست و مشکلات مالی 3 هزار واحد تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل مورد توجه فرماندار جدید قرار گیرد. 

به گزارش ایلنا در این مراسم امیرالله حقیقی فرماندار جدید شهرستان پردیس نیز طی سخنانی گفت: با همدلی و تعامل بین مردم و مسئولان و حمایت دولت مشکلات شهرستان را پیگیری می‌کنیم. مردم ولی نعمتان ما هستند و تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم را سرلوحه امور قرار می‌دهیم.

گفتنی است امیرالله حقیقی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پردیس پیش از این فرماندار اسلامشهر بود و مرتضی حیدری فرماندار سابق شهرستان پردیس در سمت مدیر کل ستاد بحران استانداری انجام وظیفه خواهد کرد.

در این مراسم معاونت سیاسی - اجتماعی فرمانداری پردیس، معاونت مالی فرمانداری ، بخشدار بومهن، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس و بومهن، دادستان شهرستان پردیس ، روسای ادارات و خانواده معظم شهدا و جانبازان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز