خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

هدف از عزل و نصب‌ها در دولت جدید، خدمت رسانی بیشتر به مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۰۶

خدمت به مردم و توسعه، عمران و آبادانی شهرستان ها از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هدف از عزل و نصب در دولت جدید، خدمت رسانی به مردم و استفاده از توانمندی های نیروهای جدید در توسعه شهرستان هاست.

به گزارش ایلنا سعید شبستری خیابانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار چاراویماق، افزود: خدمت به مردم و توسعه، عمران و آبادانی شهرستان ها از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان این که داشتن تجربه فعالیت در وزارت کشور از جمله ملاک های انتخاب فرمانداران است، اظهار کرد: این کار با این که روند انتخاب فرمانداران را محدود می کند، اما فرصت خوبی برای استفاده از تجربیات نیروهای با سابقه وزارت کشور برای اداره شهرستان ها مهیا می سازد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: استفاده از تجارب بالای این نیروها از اولویت های دیگر دولت اعتدال است.

شبستری با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و کشاورزی چاراویماق یادآوری کرد: برای تبدیل این شهرستان به یک منطقه توسعه یافته باید فرماندار جدید از تجارب مسوولان منطقه و نیروهای خلاق در زمینه های اجتماعی، اقتصادی و کشاورزی استفاده کند.

در این آیین علی بدرشکوهی، به عنوان فرماندار جدید چاراویماق معرفی و از تلاش های محمد عبدالهی فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز