خبرگزاری کار ایران

مدیر پایانه مرزی مهران به ایلنا خبرداد:

ورود 650 هزار زائر به کشور از مرز مهران/ افزایش 10 درصدی تردد زائران/ ترافیک سنگین و روان در شهر مهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۸۰۵

مدیر پایانه مرزی مهران از ورود 179 هزار نفر زائر طی شبانه روز گذشته از این پایانه به کشور خبرداد.

کامران بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت تردد زائران اربعین از مرز مهران اظهار داشت: از آغاز ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر زائران اربعین تردد داشتند. همچنین طی شبانه روز گذشته نیز 179 هزار نفر و از بامداد امروز تاکنون 90 هزار نفر از ای مرز تردد کرده‌اند.

وی افزود: این تعداد تردد زائران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.

بختیاری عنوان کرد: تاکنون 650 هزار نفر از زائران اربعین از طریق پایانه مرزی مهران وارد کشور شده اند.

وی در ادامه به تردد اتباع خارجی از پایانه مرزی مهران اشاره کرد و گفت: امسال اتباع خارجی بیش از یازده هزار نفر از این مرز خروج و تاکنون 4 هزار و سیصد و چهل و دو نفر وارد کشور شدند که نسبت به مشابه سال گذشته 96 درصد افزایش داشته است.

مدیر پایانه مرزی مهران گفت: در پایانه پارکینگ برکت نیز اتوبوس‌های بین شهری به تعداد کافی برای جابجایی زائران از استان ایلام به اقصی نقاط کشور پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام نیز گفت: در حال حاضر ترافیک در شهر مهران سنگین است و موج بازگشت زائرین در اوج خود قرار دارد.

محسن ناصری افزود: تمام معابر شهری تقریبا مملو از زائرین است که به سمت مقاصد خود در حال حرکت هستند.

ناصری ادامه داد: با توجه به خستگی زائرین از آنها درخواست می شود ضمن استراحت و تجدید قوا در شهر مهران بتوانند با رعایت و مد نظر قرار دادن مقررات راهنمایی و رانندگی در صحت و سلامتی به مقاصد خود برسند.

وی گفت: توصیه داریم رانندگان سرعت مطمئنه را مد نظر قرار دهند و با توجه به امکانات موکب هایی که در طول مسیر قرار دارد دقایقی را در این موکب ها استراحت کنند و با آرامش به ادامه مسیر بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز