خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نادربیگی:

جوان مفقودی فردیسی در شرکت هرمی پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۱۰

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به خبر مفقود شدن جوان 25 ساله گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس تلاش ها برای شناسایی نامبرده به کشف یک شرکت هرمی انجامید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران گفت: در پی مراجعه خانواده جوانی 25 ساله به پلیس‌آگاهی فردیس و اعلام شکایت مبنی بر مفقودیت فرزندشان و عدم اطلاع از سرنوشت وی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی ماموران حاکی از آن بود که به احتمال زیاد فرد مفقود شده وارد یک شرکت هرمی شده و با توجه به نوع فعالیت این شرکت‌ها از وی خواسته شده تا ارتباط خود را با خانواده و اطرافیانش قطع کند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با مراقبت و تلاش‌های شبانه‌روزی محل فعالیت شرکت هرمی را که یکی آپارتمان استیجاری در یکی از مناطق فردیس بود شناسایی و با رعایت موارد حفاظتی و امنیتی وارد آنجا شده و تمامی اعضای این شرکت از جمله فرد مفقودی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه در بازرسی از منزل آنها تعدادی جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی کشف شد، اظهار کرد: هر یک از اعضای شرکت هرمی مذکور با سرمایه‌گذاری مبلغ 200 میلیون ریال اقدام به فعالیت در این شرکت می‌کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز تمامی متهمان با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز