خبرگزاری کار ایران

وضعیت نامناسب راه های دسترسی به پایاب خداآفرین در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۶۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: بنا به‌ گزارش کارشناسان فنی استانداری ، وضعیت راه‌های ارتباطی پایاب سد خدا آفرین، بخصوص در حوزه راه های روستایی اصلا مناسب نیست.

به گزارش ایلنا، بهروز ندایی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه علت به وجود آمدن بسیاری از این مشکلات در طول اجرای پروژه، از عدم مطالعه درست، در زمان شروع آن ناشی می شود که در نهایت، نارضایتی و مشکلات مردم را در پی دارد.

وی که در جمع مدیران و پیمانکاران این پروژه سخن می‌گفت افزود: برای حل این مشکلات باید وظایف شرکت آب منطقه‌ای، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و پیمانکاران در قبال این خسارات مشخص شود، سپس با همکاری همه طرفین مشکلات بوجود آمده بدون معطلی حل و فصل شود. 

ندایی گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت ترافیکی راه‌های روستایی و همچنین، بالا بودن تناژ ماشین‌های سنگین عبوری از آن، این راه ها بیشترین خسارات را متحمل شده‌اند که باید در بهسازی راه ها، مورد توجه ویژه قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی در پایان جلسه ضمن تشکر از سعه صدر مردم در این مناطق تاکید کرد: بعد از توافقات شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل راه و شهرسازی، شاهد اقدامات عملی خوبی، در آینده نزدیک خواهیم بود.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز