خبرگزاری کار ایران

حیدری خبر داد:

بهزیستی البرز یکی از ۵ دستگاه برتر استان شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۵۳۶

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز از ارزیابی شاخص‌های اختصاصی در بین ۴۳ دستگاه اجرایی و انتخاب و معرفی بهزیستی البرز به عنوان دستگاه برتر استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسدالله حیدری در جمع خبرنگاران، گفت: طی ارزیابی که از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز صورت گرفت، اداره کل بهزیستی استان البرز توانست یکی از ۵ دستگاه برتر در بحث ارزیابی شاخص اختصاصی در بین ۴۳ دستگاه اجرایی استان را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: کارآمدی و اثر بخشی نظام اداری هر کشور، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه های همه جانبه و لازمه توسعه و گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان های دولتی، پایش مداوم و نحوه انجام امور و استقرار مدیریت عملکرد است، از این رو ارزیابی عملکرد بعنوان فرآیندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان‌ها ضروری است.

این مدیر استانی تصریح کرد: در راستای سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت تدبیر و امید بر اجرای نقشه راه و اصلاح نظام اداری بصورت شفاف و کارآمد، بهزیستی البرز در ارزیابی عملکرد استان البرز حائز رتبه برتر در شاخص اختصاصی شده است.

وی ادامه داد: پاسخگویی، توسعه و ترویج کار تیمی، شفافیت عملکرد دستگاه ها و اطلاع اقشار جامعه از وضعیت عملکرد دستگاه از دیگر عوامل موثر در ارزیابی عملکرد دستگاه هاست.

حیدری گفت: اداره کل بهزیستی استان در ارزیابی شاخص های اختصاصی توانست در محورهای مختلف دستگاه برتر باشد.

مدیر کل بهزیستی البرز خاطرنشان کرد: عملکرد تمام دستگاهها در ۶ محور برنامه مهندسی نقش و ساختار دولت، برنامه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی، برنامه خدمات عمومی در فضای رقابتی، برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی اذعان داشت: چهار محور پیشگیری، توانمندسازی، دسترسی و پوشش را از شاخص های اختصاصی دستگاه‌های اجرایی هستند که مورد ارزیابی معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان البرز قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز