خبرگزاری کار ایران

در فارس رخ داد؛

ابهام در حادثه ضرب و شتم دانش‌آموز کازرونی/ اعزام تیم ویژه تحقیق برای کشف حقیقت

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۲۱

در پی انتشار تصویر دانش آموز کازرونی و آثار ضرب و شتم بر روی بدن وی، موضوع تنبیه بدنی دانش آموز ابعاد تازه ای یافته است و بررسی موضوع در دستورکار آموزش و پرورش استان قرار گرفته هر چند معلم مدرسه هرگونه تنبیه بدنی را به شدت تکذیب می‌کند.

حمیدرضا شعبانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: با دریافت تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وقوع  تنبیه بدنی یک دانش آموز در روستای صیف آباد و مدرسه شهید شفیعی شهرستان کازرون، بلافاصله تیمی متشکل از چند تن از کارشناسان اداره آموزش و پرورش کازرون در مدرسه مربوطه حاضر و مامور بررسی و رسیدگی به این موضوع شدند.

وی افزود: خانواده این دانش آموز مدعی هستند که تنبیه بدنی شکل گرفته در حالی که معلم این مدرسه این مساله را تکذیب کرده و کبودی پهلوی دانش آموز را ناشی از افتادن این دانش آموز در جوی آب کنار مدرسه عنوان می‌کند.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به اظهارات دو طرف، موضوع مجددا در حال بررسی است و تیمی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان به مدرسه مربوطه اعزام و از طرفین دعوت به عمل خواهد آمد و تحقیقات بیشتری از معلم و دانش آموزان صورت خواهد گرفت و اطلاعات تکمیلی این حادثه بزودی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد.

شعبانی همچنین افزود: موضوع جلوگیری از تنبیه بدنی کرارا" در بخشنامه‌های مختلف به اطلاع همکاران فرهنگی رسانده شده و هرچند صیانت از حریم همکاران فرهنگی وظیفه ذاتی ما است، اما همانگونه که قبلا" اشاره شده، هرگونه تنبیه نیز خط قرمز آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز