خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار خبری در فضای مجازی صورت گرفت؛

واکنش آموزش و پرورش آبادن به کوتاه‌شدن موی دانش آموز دختر دبستانی

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۴۱

آموزش و پرورش آبادان نسبت به انتشار خبر کوتاه شدن موی دانش آموز دختر یکی از مدارس این شهرستان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان قیچی کردن موی دختر دبستانی در مدرسه گلستان آبادان، آموزش و پرورش آبادان جوابیه‌ای منتشر کرد.

در این جوابیه آمده است: یکی از دانش‌آموزان پایه ششم دبستان گلستان شهرستان آبادان به دلیل بلند بودن مو چند مورد تذکر از طرف مقابل آموزش و پرورش دریافت می‌کند. این دانش‌آموز علیرغم دریافت تذکر نسبت به کوتاه کردن موهایش اقدامی نمی‌کند.

متاسفانه روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری معاون پرورشی این دبستان در اقدامی غیراصولی نابخردانه و برخلاف موازین تربیتی اقدام به کوتاه کردن دو سانت از موی دانش‌آموز که از مقنعه بیرون مانده بود، می‌کند.

اداره آموزش و پرورش آبادان به محض اطلاع از این موضوع نسبت به پیگیری این اتفاق اقدامات لازم را انجام می‌دهد و در اولین فرصت معاون آموزش ابتدایی این شهرستان به همراه جمعی از مسئولان ستادی برای دلجویی از خانواده این دانش‌آموز به منزل وی می‌روند. ضمنا در همان ساعات اولیه معاون پرورشی مسئول جهت دریافت توضیحات به اداره آموزش و پرورش آبادان دعوت می‌شود.

اظهارات این معاون اخذ شده و پس از دریافت شکایت اولیای دانش‌آموز پرونده تشکیل می‌شود. این پرونده امروز 22 اردیبهشت ماه 97 به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ارسال می‌شود. 

گفتنی است، فعالیت معاون پرورشی مذکور تا اطلاع ثانوی در حالت تعلیق قرار دارد. شایان ذکر است شایعه بستری شدن این دانش‌آموز به دنبال اتفاق و حضور معاون مرد در آموزشگاه از اساس کذب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز