خبرگزاری کار ایران

در استان البرز صورت گرفت؛

تأمین کل لوازم‌ التحریر دانش‌آموزان مددجو توسط یک خیّر

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۰۱

نیکوکار البرزی شش هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش 620 میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هدیه کرد.

به گزارش ایلنا، مدیر داخلی کارخانه زگال شمال که مالک آن در آستانه سال تحصیلی جدید تمامی نیاز اولیه دانش آموزان مددجوی استان البرز را تأمین کرده است، گفت: حاج عبّاس تویسرکانی مالک کارخانه تولید لوازم‌تحریر و نیکوکار البرزی از سال 1346 با یک کارگاه کوچک در بازار تهران کار تولید لوازم‌تحریر را آغاز کرده است. 

وی پس از مدتی در شهرک صنعتی بهارستان کرج با مشارکت یک شرکت آلمانی، کارخانه لوازم‌تحریر را راه‌اندازی می‌کند.

در سال‌های تحریم سرمایه‌گذار و شریک آلمانی ایران را ترک کرد و حاج عبّاس با خرید سهم او تنها مالک کارخانه می‌شود و هم‌اکنون یکی از تولیدکنندگان لوازم‌تحریر در کشور است و 270 نفر در آن مشغول به کار هستند.

وی با بیان گوشه‌هایی از دوران سخت و پرتلاش زندگی حاج‌عبّاس گفت: حاج‌عبّاس همواره معتقد است به شکرانه برکتی که خداوند در کسب‌وکار به او عطا کرده باید از نیازمندان دستگیری کند و دراین‌بین نیز اهمیّت ویژه‌ای برای کمک به دانش‌آموزان قائل است. او به ما و فرزندانش توصیه می‌کند با استفاده از بهترین مواد اولیه لوازم‌تحریر دانش‌آموزان نیازمند را تأمین کنید تا خدایی ناکرده کسی به دلیل عدم امکانات تحصیلی از علم‌آموزی و پیشرفت بازبماند و آینده‌اش تباه شود.

مدیر اجرایی کارخانه تولید لوازم‌تحریر زگال شمال افزود: حاج‌عبّاس به ما این نکته را گوشزد می‌کند که در آغاز سال تحصیلی خانوارهای ایرانی با عشق و ذوق و امید فرزندانشان را به مدرسه می‌فرستند ولی خانوارهایی هم هستند که در تأمین امکانات تحصیل بچه‌های خود ناتوان هستند و این موضوع همواره مرا رنج می‌دهد.

وی با اعلام اینکه شرکت زگال شمال 72 هزار قلم انواع لوازم‌تحریر به دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم به کمیته امداد تحویل داده است گفت: حاج عبّاس تویسرکانی نیکوکار البرزی شش هزار بسته لوازم‌تحریر به ارزش 620 میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هدیه کرد.

مدیر اجرایی کارخانه زگال شمال از نیّت خیر حاج‌عبّاس تویسرکانی برای توسعه این اقدام خیر در سایر استان‌ها به‌ویژه استان‌های مناطق محروم خبر داد و گفت: تاکنون بسته‌های لوازم‌تحریر حاج‌عبّاس برای استان‌هایی مانند کهکیلویه وبویراحمد نیز ارسال‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز