خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه:

اختصای ۳.۲ میلیارد ریال از صدقات به احداثو تعمیر منازل خانوارهای مددجو

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۲۷

در نه ماهه سال‌جاری بیش از سه میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال از صدقات مردمی به احداث، خرید و تعمیرات منازل خانوارهای مددجو، تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه این بخش از صدقات مردمی در قالب تسهیلات بلاعوض در اختیار خانوارهای مددجو قرار گرفته است، افزود: همچنین طی مدت مذکور بالغ بر ۱۳ میلیارد ۶۸ میلیون ریال دیگر نیز به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده که خانوارهای مددجو این اعتبار را جهت احداث، خرید و تعمیرات منازل به کار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سیامک پاکرو یادآور شد: اعتبارات عمرانی پرداخت شده علاوه بر صدقات از محل سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، امداد، طرح رضوان و.. نیز تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه با تسهیلات عمرانی اعطا شده قریب به ۶۵۰ منزل مسکونی احداث، خریداری، تعمیر و اقساط وام بهسازی ۱۲۵ خانوار مددجو در استان بازپرداخت شده است، تصریح کرد: همچنین ۸۴۹ خانوار تحت حمایت در استان از معافیت‌های قانونی انشعابات رایگان آب، برق و گاز و صدور پروانه بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه ایجاد سرپناهی امن برای خانوارهای مددجو از اهداف اساسی کمیته امداد به شمار می‌رود، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال اعتبار دیگر جهت ارائه خدمات عمرانی به خانوارهای مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان جذب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز