خبرگزاری کار ایران

در آستانه بازگشایی مدارس صورت گرفت؛

اجرای لگه گیری و آسفالت معابر منطقه 9 شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۰۵

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت خیابان های این محدوده در راستای اجرای طرح استقبال از مهر انجام گرفت.

به گزارش ایلنا، عباس حق محمدلو با تشریح این خبر، اظهار کرد: به منظور ارتقاء کیفی و بهسازی معابر و پیاده راه ها عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت در خیابان های اصلی و فرعی محلات منطقه در حال اجراست.

وی افزود: ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده روسازی، مرمت پل های فلزی، هم سطح‌سازی دریچه‌ها و غیره از دیگر اقدامات معاونت فتی و عمرانی منطقه در تابستان به شمار می رود.

مدیر شهرداری منطقه 9 کرج با اشاره به لکه گیری معابر محلات این منطقه، تصریح کرد: روند اجرای فعالیت‌های فنی و عمرانی تا پایان تابستان سال جاری ادامه دارد.

حق محمدلو با اشاره به اجرای طرح مرمت چاله ها و رفع نواقص آسفالت در سطح معابر گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی انجام شده و درخواست شهروندان در راستای رفع مشکلات و اصلاح شیب اَنهار همچنین جلوگیری از بروز آبگرفتکی، این مهم نیز در دستور برنامه های معاونت فنی و عمرانی این منطقه قرار گرفته است. 

مدیر شهرداری منطقه 9 کرج در پایان با تشریح اقدامات انجام گرفته پیروی اجرای طرح استقبال از مهر گفت: عملیات مرمت ولکه گیری آسفالت در محلات دولت آباد، بلوار علامه جعفری ، بلوار سردارانن شهید، بلوار نبوت، طالقانی جنوبی جمعا به میزان 1340 مترمربع با تناژ 5/136 تن در این طرح به مرحله اجرا در آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز