خبرگزاری کار ایران

با طرح جهادی پاکسازی معابر؛

محله قدیمی شیخ آباد در مدار خدمت رسانی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۶۷۱

سرپرست منطقه 2 شهرداری کرج گفت: اتفاقات ملموس خدماتی و عمرانی و فضای سبز منطقه در راستای نهادینه شدن فرهنگ شهروند مداری با طرح امید و پاکسازی محلات و ارتقای سرانه فضای سبز منطقه موجبات رضایت شهروندان را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، سیدرضا فیض از طرح جهادی در خیابان‌های شهید بابایی و سراج محله قدیمی شیخ آباد خبرداد و افزود: جمع آوری نخاله و رنگ آمیزی جداول خیابان شهید بابایی – نبش خیابان ابراهیمی، و تنظیف جهادی معابر شیخ آباد، زمین خالی سراج، جوب بلوار سراج از مهم ترین اقدامات جهت رضایتمندی شهروندان این محله قدیمی بوده است.

وی از اجرای طرح گسترده جهادی پاکسازی معابر در سطح منطقه خبر داد و گفت: تحقق این مهم از دغدغه‌های مدیریت شهری در راستای ایجاد فضای مطلوب شهری است.

فیض عنوان کرد: در راستای زیباسازی منظر شهری و حذف آلودگی‌های بصری همچنین جلب رضایت شهروندان طرح جهادی پاکسازی محلات پس از مصباح، شهرک استاندارد، آسیاب برجی، فردوسی، شهید صدوقی، بنی‌فاطمه، قلمستان، هفت تیر، شهرک بنفشه، ایثار طبق برنامه زمان بندی شده اجرا شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح خاک و نخاله و ضایعات موجود در سطح منطقه نیز جمع آوری خواهد شد تا زیبایی چهره شهر افزایش یابد.

سرپرست منطقه 2 با بیان اهمیت فعالیت های حوزه خدمات شهری اظهارداشت: بدون تردید یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه خدمات شهری است و تامین رفاه شهروندان از جمله وظایف مهم مدیریت شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز