خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم/ درصدد ایجاد مشکل مدیریت شهری نیستیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۸۴

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، گفت: دلیل عدم حضور ما در دو جلسه قبل رسیدن به نظری واحد و تصمیم گیری درست بود و درصدد ایجاد مشکل برای شهر نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور وحیدی امروز در جلسه علنی شورای شهر کرج که  پس  از اخذ 12 رای موافق برای دومین بار به عنوان نایب رئیس شورای شهر کرج انتخاب شد، ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضا برای انتخاب مجدد، از زحمات هیئت رئیسه قبل شورا قدردانی کرد و گفت: رئیس شورای سال قبل با توجه به تجارب علمی از افتخارات کشور محسوب می شود.

وحیدی با اشاره به لغو سه جلسه گذشته و غیبت 5 عضو شورا، گفت: دلیل عدم حضور ما در جلسات قبل، رسیدن به وفاق و نظر واحد و تصمیم‌گیری درست بود و درصدد تنش و ایجاد مشکل مدیریت شهری نبودیم. 

وی افزود: نباید از افرادی که مسئولیت می‌گیرند انتظار معصومیت داشت اما باید نقاط قوت مسئولان را هم دید و سعی کرد نقاط ضعف شخص را تقویت کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم و تمام تمرکز خود را به ایجاد خدمات بیشتر و بهتر برای مردم معطوف کنیم.

وحیدی، بهره گیری از نظرات کارشناسان و صاحب نظران را راهکاری برای رفع مشکلات و تقویت نقاط قوت خواند و افزود: امیدوارم در سال دوم خدمت رسانی، بتوانیم عملکرد مطلوب‌تری نسبت به گذشته ارایه دهیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز