خبرگزاری کار ایران

کیانی در گفت‌وگو با ایلنا:

من و بعضی از هم تیمی‌هایم نان و نمک تبریز را خوردیم/ برای برد مقابل تراکتورسازی می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۶۷

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من و بعضی از هم‌ تیمی‌هایم چندین سال نان و نمک تبریز و تراکتورسازی را خوردیم و برای این تیم احترام زیادی قائلیم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت تیم سپاهان اصفهان برای دیدار با تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: از اول فصل کادر فنی و باشگاه برنامه ریزی که داشت، رساندن سپاهان به رده‌های بالای جدول بود تا ان‌شاءالله تیم را قهرمان لیگ برتر کنند. ما خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و در هر پست، دو، سه بازیکن توانمند در تیم‎مان توپ می‎زنند. همچنین مربی بزرگی مثل امیر قلعه‎نویی هم در سپاهان است.

وی افزود: سپاهان باشگاه بزرگی است و خدا را شکر در این چهار هفته هم نتایج خیلی خوبی کسب کرده. در آن دو بازی ابتدای فصل هم که مساوی شدند، حق‎مان مساوی نبود و باید می‎بردیم. به هر حال فوتبال است و این اتفاقات رخ می‌دهد. ان‌شاءالله که این روند را ادامه می‎دهیم تا در نهایت به لطف خدا عنوان قهرمانی را از آن خودمان بکنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره دیدار پیش‌روی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد، اما باید این تیم را شکست بدهیم. برای ما بازی داخل خانه با خارج از خانه فرق نمی‌کند، چون تیمی که برای قهرمانی می‌جنگند، باید همه بازی‎هایش را ببرد و به بازی داخل یا خارج از خانه توجه نکند.

کیانی در واکنش به این مسئله که «حضور او و بازیکنانی مانند محمد ایران‌پوریان، خالد شفیعی و سعید آقایی در سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن و بستن بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را داشتند، بازی را حساس می‎کند»، یادآور شد: دیدار سپاهان – تراکتورسازی حساس که هست، اما ما تا پارسال بازیکن تراکتور بودیم. من خودم 11 سال نان و نمک تیم تراکتورسازی و شهر تبریز را خوردم. محمد ایران‌پوریان، خالد شفیعی و سعید آقایی هم 6، 7 سال برای تراکتورسازی زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: برای نان و نمکی که با تراکتورسازی و تبریزی‎ها خوردیم، ارزش بالایی قائل می‎شویم و به آنها احترام می‎گذاریم. امیدواریم در اصفهان هم میهمان نوازی خوبی از تراکتورسازی داشته باشیم، اما با تمام قدرت می‎رویم که ان‌شاءالله تراکتورسازی را شکست بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز