خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان:

آیین نمادین استقبال از آزادگان دفاع مقدس در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۷۵

مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان از آیین نمادین استقبال از آزادگان عزیز در محدوده منطقه 6 شهرداری اصفهان خبر داد

به گزارش ایلنا، محمدرضا برکت آزادگان گفت : از ساعت 18 روز پنجشنبه 25 مرداد کاروان اتوبوس های حامل آزادگان عزیز از پادگان غدیر حرکت کرده و از مسیر میدان آزادی و خیابان سعادت آباد به سمت گلستان شهدا خواهند رفت و با یاران سفر کرده خود دیدار تازه می کنند .

وی ادامه داد : همه ما مدیون خون شهدا ، ایثارگران و آزادگان عزیز بوده و هستیم و باید وجود ارزشمند و پرخیر و برکت آزادگان را بیش از پیش ارج نهاده و از صافی روح و زلالی دل این بزرگمردان تاریخ که در اثر تحمل سال ها رنج و درد دوران اسارت به دست آمده درس صبر و استقامت بگیریم و در برابر مشکلات تنها به رضای خدا و خدمت به خلق خدا بیندیشیم .

برکت با اشاره به آذین بندی خیابان سعادت آباد حد فاصل میدان آزادی تا گلستان شهدا اضافه کرد: این آذین بندی با نصب تابلوهایی حاوی سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی و منقش به تصاویر روز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی در 26 مرداد سال 1369 همراه است.

مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان تصریح کرد: در طول این مسیر 3 ایستگاه صلواتی پیش بینی شده و در گلستان شهدا نیز با آیین رزم نوازی ، اهدا گل و تندیس ، اجرای سرودهای انقلابی و حماسی دوران دفاع مقدس از این عزیزان استقبال و تکریم خواهد شد تا شاید بتوانیم قدردان بخشی از پایداری و رشادت های دوران اسارت و دفاع مقدس این پهلوانان ایران زمین باشیم.

برکت از شهروندان عزیز اصفهانی به ویژه اهالی و کسبه محدوده منطقه 6 شهرداری برای حضور در آیین استقبال نمادین از آزادگان سرافراز دعوت کرد و گفت : مراسم استقبال در گلستان شهدا از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد و شمیم آزادی همراه با بوی خوش گلاب و اسپند فضای شهر را معطر خواهد ساخت .

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه دیگری به همین مناسبت در ساعت 21 روز جمعه 26 مرداد در مجموعه ورزشی روباز آبشار واقع در خیابان آبشار دوم خاطرنشان کرد : این برنامه شامل برنامه هایی شاد و آیینی است که همین جا از شهروندان عزیز دعوت می کنم تا با حضور خود در این ویژه برنامه در کنار آزادگان عزیز و خانواده های گرامیشان یاد و خاطرات روزهای بازگشت این عزیزان به وطن را گرامی بداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز