خبرگزاری کار ایران

در آستانه آغاز لیگ‌بسکتبال؛

ثامن مشهد به دنبال جبران ناکامی های لیگ ملی

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۵۵

با بضاعت کمی که نسبت به سایر تیم‌ها داریم امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی از خود ارائه دهیم تا جایگاه خوبی در جدول بدست آوریم.

اولین دوره رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال کشور با شرکت ۹ تیم لیگ برتری از امروز آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، تیم بسکتبال ثامن مشهد تنها نماینده استان خراسان رضوی در این مسابقات خواهد بود و امروز اولین بازی خود را برابر مهرام تهران در خانه بسکتبال مشهد و با حمایت هواداران مشهدی خود انجام خواهد داد.

مهدی صاحبیان سرمربی این تیم در آستانه بازی مقابل مهرام تهران تمرینات یک ماهه اخیر و بعد از اتمام لیگ ملی را مورد رضایت خواند و گفت: بازیکنان با انگیزه بالایی در تمرینات شرکت کرده‌اند تا بتوانند خود را برای بازی امروز آماده کنند.

وی مصدومیت صالح فروتن را بزرگ ترین مشکل تیم دانست و گفت: با توجه به اینکه وی تمام بازی‌های این دوره را از دست داده، امیدواریم بازیکن‌های جایگزین بتوانند جای این بازیکن را به خوبی پر کنند.

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد گفت: با بضاعت کمی که نسبت به سایر تیم‌ها داریم امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی از خود ارائه دهیم تا جایگاه خوبی در جدول بدست آوریم.

وی ادامه داد: مهرام یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر ایران است و از لحاظ کار تیمی یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است. ولی با انگیزه‌ای که بچه ها دارند امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

صاحبیان به جذب یک بازیکن لیتوانیایی پست پنج که سابقه بازی در لیگ‌های آلمان، ایتالیا و فرانسه را دارد به عنوان تنها خرید عمده این تیم اشاره کرد.

ثامن مشهد در لیگ ملی بسکتبال ایران به رده هشتم دست یافت و در لیگ حرفه ای بسکتبال با ۸ تیم مهرام، پتروشیمی، ‌ دانشگاه آزاد، هفت الماس قزوین، نفت آبادان‌، پمینا اصفهان، ‌ شهرداری گرگان و صنایع ماهشهر هم گروه است.

رقابت های لیگ حرفه ای تا ۲۴ اسفندماه به تعداد ۹ هفته ادامه خواهد داشت و سایر هفته ها در سال ۹۴ پیگیری می شود. /

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز