خبرگزاری کار ایران

در ایلام رخ داد ؛

حمله 2 برادر با قمه‌ به مدیر اداره منابع طبیعی ملکشاهی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۲۸۰

فرماندار ملکشاهی گفت: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ملکشاهی ایلام و دو نفر دیگر از کارکنان این اداره توسط 2 برادر مورد حمله قمه قرار گرفته و مجروح شدند.

محمد تاسمه در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت، این افراد در اراضی که تحت حغاظت منایع ملی بوده در حد فاصله روستای بیاولگ و شر‌دلگشا اقدام به احداث ساختمان کرده بودند که این بنا با شکایت اداره منابع طبیعی در مراجع قضایی و با حکم دادگاه قرار شد تخریب شوند.

وی افزود: پس از آن که ضابطین قضایی در اجرای حکم قانون  و دستور دادستان این بنا را تخریب کردند ظهر روز گذشته مالکین با ورود به اداره منابع طبیعی این شهرستان، اقدام به نزاع و درگیری کرده و پس از زخمی کردن مدیر و ۲ نفر دیگر از کارکنان بوسیله چاقو از محل متواری شدند.
 
فرماندار ملکشاهی گفت: مجروحان بلافاصله به مراکز درمانی اعزام و تعقیب و دستگیری ضاربین در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.
 
محمد قاسم‌نیا رئیس اداره منایع طبیعی شهرستان ملکشاهی در مورد حادثه روز گذشته که برای خودش و 2 تا از کارمندان این اداره اتفاق افتاده بود افزود: این فرد بدون مجوز قانونی در زمین های منابع ملی اقدام به ساختن ساختمان کرده بود که اداره منابع طبیعی با تشکیل پرونده از طریق دادگستری شهرستان ملکشاهی حکم تخریب این ساخت و ساز را گرفته بود.

 قاسم نیا گفت: 20 روز پیش نیز این فرد به اداره منابع طبیعی آمد و با کارمندان درگیر شد که توسط عوامل انتظامی این شهرستان دستگیر و بازداشت شد که با حکم قرار وثیقه توانست آزاد شود.

 وی ادامه داد: روز گذشته این فرد به همراه برادرش مجددا به اداره آمد و با قمه‌ای که در دست داشت به طرف من حمله ور شد و 2 تا از کارمندان که قصد وساطت داشتند را از ناحیه دست مجروح کرد و با ضربه ای محکم که به دست من نیز وارد کرد توسط برادرش از محل متواری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ملشاهی عنوان کرد: 2 کارمند مصدوم روز گذشته پس از اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند و من نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم که صبح امروز ترخیص شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز