خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش:

حرکت مدیران باید براساس سیاست‌های ابلاغی دولت تدبیر و امید باشد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۵۵۹

آئین تودیع و معارفه رؤسای ادارات منابع طبیعی و تأمین اجتماعی شهرستان املش با حضور مدیران کل این ادرات، در محل دفتر کار فرماندار املش برگزار شد.

به گزارش ایلنا از املش، در این مراسم محمد هرمزی بعد از 12 سال ریاست تأمین اجتماعی شهرستان املش به رودسر رفت و عهده دار ریاست اداره تأمین اجتماعی این شهرستان شد و به جای وی نصرت اله پورقربان رئیس تأمین اجتماعی رودسر جایگزین هرمزی در املش شد.

در مراسمی دیگر عبدالعلی رهنما رئیس منابع طبیعی املش با حضور یوسف پور مدیرکل منابع طبیعی گیلان تودیع و به جای وی کشاورز بعنوان رئیس جدید منابع طبیعی شهرستان املش معرفی شد.

فرماندار املش در این مراسم گفت : براساس وعده های انتخاباتی روحانی ریاست جمهوری مبنی بر انتخاب مدیران از بین جوانان و تأکید استاندار گیلان مبنی بر انتصاب جوانان در مناصب مدیریتی تاکنون توانسته ایم تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی از بین جوانان انتخاب نمائیم و در ادامه هم تلاش ما براین است که جوانان بیشتری را در پست های مدیریتی به کارگیری کنیم.

محمودی خدمت صادقانه به مردم را فرصتی مغتنم برای مدیران در نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: فرصت خدمت صادقانه به مردم بسیار زودگذر است و اگر به دنبال هدفی غیر از رفع مشکلات مردم باشیم قطعا به بیراهه رفته ایم.

محمودی با بیان اینکه حرکت مدیران باید براساس سیاست‌های ابلاغی دولت تدبیر و امید باشد، افزود: همه ما باید براساس سیاست های تعیین شده از سوی دولت گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اولویت رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم گفت: راهبرد سیاست‌های اقتصادی در استان و شهرستان، همان سیاست های اقتصاد مقاومتی است و تحقق اهداف  اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات معیشتی در شهرستان باید محور فعالیت های مدیران باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان در پایان تأکید کرد : همواره گفته ام مدیران بایستی با مردم با خوشرویی و ملاطفت برخورد کنند از طرفی درب اتاق رؤسای ادارات همیشه باید به روی مردم باز باشد تا مردم بدون کمترین مانع با مدیران ملاقات کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز