خبرگزاری کار ایران

راهزادی خبر داد:

استخدام 10 نفر در شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری آزمون

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۶۷۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از استخدام 10 نفر براساس آزمون سازمان سنجش خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی گفت: این شرکت به‌دلیل نیاز به نیروی فنی، اقدام به جذب 10 نفر برای اولین بار و با برگزاری آزمون رسمی از طریق سازمان سنجش می‌کند.

وی افزود: از 10 نفر نیروی انسانی مورد نیاز، پنج نفر آقا در رشته تحصیلی برق قدرت؛ 2 نفر مرد برای واحد مالی؛ یک نفر مرد در واحد تدارکات؛ یک نفر دیگر نیز برای واحد مشترکان و یک نفر هم کارشناس بودجه(خانم-آقا ) به‌کار گرفته می‌شوند.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی شرایط استخدامی در این شرکت، ادامه داد: فردا دوشنبه، بیست و دوم مردادماه جاری دفترچه استخدامی از طریق سازمان سنجش منتشر می‌شود که در این دفترچه، شرایط مرتبط با آزمون اعلام و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به دفترچه آزمون استخدامی به اطلاعات موردنیاز خود دست پیدا کنند.

وی پایان زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را 27 مردادماه جاری ذکر و یادآورشد: حداکثر سن دواطلبان مدارک کارشناسی 30 سال و کارشناسی ارشد 32 سال است. دوران نظام وظیفه نیز با سن داوطلب در این آزمون استخدامی محاسبه می‌شود.

راهزادی، تعداد افرادی که در سومین آزمون استخدامی وزارت‌نیرو قرار است به استخدام این وزارتخانه در بیاید را یک‌هزار و 571 نفر ذکر و اظهارداشت: از این تعداد 678 نفر مربوط به شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز