خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

راه اصلی خلخال به منجیل سال آینده آسفالت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۱۵

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی راه اصلی خلخال-درام - منجیل برابر با برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در سفر به شهرستان خلخال گفت: براساس وعده داده شده عملیات زیر سازی این راه تا پایان سال آینده به پایان می رسد اما با راه اندازی کارخانه آسفالت این طرح از اول مهرماه امسال؛ زمینه آغاز عملیات آسفالت بخشی از مسیر زیر سازی شده در ابتدای سال آتی فراهم خواهد شد.

وی گفت: یکی از سه پل مهم این طرح تکمیل و آماده بهره‌برداری شده و پیمانکار در تلاش برای تکمیل عملیات اجرایی 2 پل بزرگ واقع در مسیر راه اصلی خلخال به درام است.

بهنام‌جو اظهار داشت: همزمان با افزایش شتاب عملیات اجرایی طرح در قطعات در حال اجرا، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز کار مطالعه 10 کیلومتر اول راه وتبدیل مسیر فرعی به اصلی را شروع می‌کند.

استاندار اردبیل با بیان اهمیت این راه گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این جاده، ضمن کاهش 80 کیلومتری مسیر خلخال به منجیل زمینه برای ورود بخش مهمی از گردشگران به استان اردبیل از جنوب فراهم خواهد شد. اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی برای احداث مجتمع بین راهی در این جاده همزمان با اجرای عملیات راه سازی حاکی از اهمیت طرح برای سرمایه گذاران است.

وی از تکمیل و بهره‌برداری از راه گردشگری خلخال به منجیل در حوزه استحفاظی استان اردبیل در پایان تابستان امسال خبرداد و گفت: با بهره برداری از این جاده دروازه گردشگری استان اردبیل از جنوب به روی میلیونها گردشگر داخلی وخارجی گشوده می شود.

استاندار اردبیل همچنین از شروع عملیات اجرایی طرح گردشگری روستای هدف گردشگری شال در بخش شاهرود شهرستان خلخال خبرداد و افزود: این طرح با استفاده از اعتبارهای بنیاد مسکن وهمیاری اهالی روستا بصورت مشارکتی اجرا می شود .

به گفته وی، با توجه به قرار گرفتن این روستا در مسیر دو جاده مهم خلخال به منجیل وخلخال به ماسوله هرگونه سرمایه گذاری درآن می تواند منجر به توسعه اقتصادی این روستای زیبا شود .

بهنام جو با اشاره به بازدید خود از منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله کلور به تعیین تکلیف مهمانسرای جهانگردی ونیز اجرای طرح پسماند زباله در این شهر و دیگر شهرهای شهرستان خلخال تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز