خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را با دقت رصد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۵۰۷

استاندار اردبیل با اشاره به برخی نگرانی‌های ایجاد شده در خصوص مزایده واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار داشت: موضع ما در خصوص این واگذاری کاملا شفاف، روشن و کارشناسی است و با دقت و حساسیت موضوع را دنبال می کنیم تا این واگذاری به صورت صحیح انجام پذیرد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: در تمام مدتی که این شرکت به صورت دولتی اداره شده است، زیان ده یا کم بازده بوده و تجربه جهانی و ملی نشان داده است که دولت نمی تواند بنگاه دار موفقی باشد.

رئیس شورای برنامه ریزی استان اردبیل واگذاری این شرکت به بخش خصوصی واقعی را اقدام درست و در راستای ابلاغ مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی دانست و گفت: مسئولان استان نه تنها نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستند بلکه با دقت و حساسیت آنرا دنبال می کند.

وی افزود: اصل واگذاری بنگاه‌های دولتی کار بسیار خوبی است و ما از این کار حمایت می‌کنیم؛ اما باید خریدار صلاحیت و اهلیت داشته باشد و نسبت به توسعه و ایجاد اشتغال و تولید بیشتر اقدام کند.

استاندار اردبیل گفت: در صورت واگذاری این بنگاه تولیدی و اقتصادی به بخش خصوصی واقعی و دارای صلاحیت، شاهد توسعه آن خواهیم بود.

بهنام جو با بیان اینکه طبق قانون خریدار حق تعدیل نیرو ندارد گفت: ما نه تنها به دنبال حفظ اشتغال هستیم بلکه با ارتقاء بهره وری و حرکت به سمت صادرات شاهد افزایش تعداد شاغلان و تولید در این شرکت خواهیم بود.

استاندار اردبیل به شهروندان اطمینان خاطر داد که با دقت و حساسیت روند واگذاری این بنگاه را رصد می‌کند و افزود: این شرکت باید به خریدار دارای توان، تخصص و تجربه لازم واگذار شود تا هم سهم استان از صادرات را افزایش دهد و هم بتواند با بکارگیری نیروهای جوان و آماده کار منطقه، سهم بیشتری در ایجاد اشتغال ایفا کند و در این مورد همه مسئولان استان و مقامات دولتی هم نظر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز