خبرگزاری کار ایران

در دیدار با رئیس سازمان تامین اجتماعی؛

استاندار اردبیل خواستار تسریع در تکمیل طرح‌های سازمان تامین اجتماعی شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۲۰

استاندار اردبیل خواستار تسریع در تکمیل طرح های در دست اجرای سازمان تامین اجتماعی در استان شد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو پیگیری طرح‌های توسعه بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل و آغاز عملیات اجرایی درمانگاه در شهرستان‌های‌ گرمی و نمین را از موضوعات‌مطروحه در دیدار با رئیس‌ سازمان تامین‌ اجتماعی عنوان کرد.

استاندار اردبیل در این جلسه به فرصت های سرمایه گذاری موجود در این استان اشاره و از رئیس سازمان تامین اجتماعی خواست تا مجموعه‌های اقتصادی تحت نظر آن سازمان از جمله شستا در این استان سرمایه‌گذاری کند.

بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای قانونی برای بهره مندی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته استان از معافیت ها و بخشودگی های بیمه ای از دیگر محورهای این دیدار بود.

در این دیدار نوربخش، رئیس سازمان تامین اجتماعی هم با اشاره به سفر اخیر خود به استان اردبیل و ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در راستای تحقق وعده های توافق شده در آن سفر گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا هم در بخش خدمات به بیمه گذاران عزیز تحت پوشش تامین اجتماعی و هم در بخش ارائه خدمات درمانی و هم بخش سرمایه گذاری فعالیت های این سازمان در استان اردبیل را گسترش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز