خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۳۳۳

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار این مناسبت را به اصحاب رسانه استان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حامد فرضی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه؛ مصادف با روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت مقام و منزلت اصحاب رسانه و صاحبان قلم و اندیشه، با صدور پیامی این روز شکوهمند را به تمامی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران تبریک و تهنیت گفت.

در بخشی از متن این پیام آمده است:« ...خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت اجتماعی، فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

...رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است و خوشبختانه قلم رسا و شیوای خبرنگاران در این حوزه از طریق ارائه اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت در اطلاع رسانی مفاهیم و موضوعات مرتبط با منابع طبیعی و محیط زیست و ارتقاء آگاهی عموم و اقشار مختلف جامعه نسبت به این مواهب خدادادی تا حد کثیری توانسته است مانع ورود فرصت طلبان و سودجان به این عرصه شده و دست متجاوزان به اراضی ملی را کوتاه نماید.

با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست‌ اندرکاران در حوزه رسانه و  اطلاع رسانی کشور، امید آن دارد که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران، فضای رسانه ای ایران اسلامی، فضایی در خور و شایسته ملت رشید و بزرگوار باشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز