خبرگزاری کار ایران

جعفری در آستانه روز خبرنگار مطرح کرد:

استان البرز برای تجلیل از خبرنگاران متحد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۹۲

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات البرز از برگزاری برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار در تجلیل از اصحاب رسانه استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی جعفری در آستانه روز خبرنگار ضمن تبریک به تمامی فعالین این عرصه گفت: امسال برای تجلیل از مقام خبرنگار در سطح استان با همکاری خانه مطبوعات، مراسم‌های درخور و شایسته برای این عزیزان تدارک دیده شده است.

وی افزود: علاوه بر استانداری استان البرز، فرمانداری و شهرداری کرج، در دیگر شهرهای استان از جمله ساوجبلاغ، فردیس، مشکین دشت و... به صورت جداگانه جشن ویژه روز خبرنگار برپا خواهد شد.

جعفری اظهار داشت: با به کارگیری حداکثری توانایی های خانه مطبوعات لیست جامع خبرنگاران فعال استان تهیه شده است تا علاوه بر تجلیل شایسته از این عزیزان، لیست مورد نظر در اختیار ادارات مختلف جهت ارتباط دو سویه قرار گیرد.

رٸیس هیات مدیره خانه مطبوعات با اشاره به جشن روز خبرنگار در سال های گذشته افزود: با وجود تمام کاستی ها و نقاط ضعف بر سر راه همکارانم در سنوات گذشته، توانسته اند برای جشن ویژه روز خبرنگار نمره قابل قبولی کسب کنند، ما هم امسال تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا افرادی که به واقع در این عرصه فعالیت دارند با برنامه ریزی دقیق از جشن ها و مزایای خبرنگاران بهره مند گردند، از این رو لازم می‌دانم از اعضای محترم هیات مدیره و مدیر عامل پرتلاش خانه مطبوعات تقدیر و تشکر کنم.

جعفری گفت: جایگاه و تاثیر خبرنگار در جامعه امری بی بدیل و غیر قابل انکار است و این عزیزان با زحمات بی دریغ خود در عرصه خبر سبب بیداری و رشد فرهنگ در اجتماع می گردند، امیدواریم امسال با تمام برنامه‌ریزی های به عمل آمده جشن های درخور مقام این عزیزان برپا گردد و بتوانیم در ادامه خدمات ویژه ای به خبرنگاران فعال سطح استان اراٸه دهیم.

جعفری در پایان از استاندار محترم و فرماندار کرج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، شهرداری فردیس و ساوجبلاغ و تمامی مدیران ادارات که در آستانه روز خبرنگار خانه مطبوعات را یاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز