خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

مطالبات مردم نباید انباشت شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۰۶

استاندار البرز اهمیت بازرسی در دستگاه های اجرایی را بسیار مهم و پیچیده دانست و گفت: مطالبات مردم نباید انباشت شود به همین دلیل به صورت مستمر و مداوم جلسات ویژه برای حل مشکلات حوزه های مختلف برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه آغاز دوره آموزشی دفاتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری‌های منطقه یک کشور که به میزبانی البرز در مشکین دشت برگزار شد، با اشاره به اینکه این دوره آموزشی یک فرصت محسوب می‌شود، افزود: به سبب حضور مهمانان از سایر استان‌ها این انتظار وجود دارد که قدری از وضعیت البرز آگاه شوند.

وی ادامه داد: البرز آخرین استان مصوب در کشور بود و جزو کم مساحت‌ترین استان‌ها است ولی محوطه ازبکی در نظرآباد نشان از سابقه تاریخی ۹ هزار ساله البرز دارد.

وی افزود:به‌رغم تازه تاسیس بودن البرز،‌جمعیت این استان نزدیک به مرز ۳ میلیون نفر است و تراکم جمعیت بالا و نرخ بالای مهاجرپذیری این استان را در جایگاه ویژه‌ای قرار داده است.

استاندار البرز با بیان اینکه وزارت کشور نیز با اشراف به اهمیت این استان توجه ویژه‌ای به البرز دارد اضافه کرد: بخش بزرگی از مشکلات تهران و البرز به‌هم پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه البرز بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی است که ۱۵۰ واحد نیز برند ملی هستند گفت: این استان به لحاظ استقرار مراکز بزرگ دارویی کشور در تولیدات این بخش نیز رتبه اول کشور است.

نجفی افزود:‌طی ۱۱ ماه حضورم در البرز، معاون علمی و پژوهشی رئیس‌جمهور ۶ سفر کاری مهم را به البرز داشته که این امر اهمیت البرز را در علم و فناوری نشان می‌دهد.

استاندار البرز گفت: در بخش کشاورزی از ۱۷ تا ۱۸ مراکز تحقیقاتی کشور حدود ۱۱ مرکز ملی در البرز مستقر است و ما اولین دانشکده کشاورزی کشور را در البرز داشتیم.

وی افزود: محورهای مواصلاتی البرز محل گذر ۱۴ استان کشور است و طی تعطیلات نوروز حدود ۳۱ میلیون تردد داشتیم که این حجم بزرگ از تردد بار بزرگی از مسئولیت را به دوش مسئولان البرز تحمیل می کند. 

استاندار البرز افزود: آزادراه تهران-شمال نیز پروژه بسیار مهمی است که با موانعی در البرز همراه بود ولی با جدیت درصدد رفع آن برآمده و روند پروژه تسریع شد.

وی ادامه داد: البرز در مباحث اقتصادی توفیقات بسیار ارزشمندی داشته است و در ایجاد بسترهای اشتغال دارای رتبه اول و اشتغال روستایی حائز رتبه سوم و در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جایگاه اول کشور را دارد.

وی افزود: ما به‌عنوان مسئولان و خدمتگزاران صادق نظام، نیاز به رصد داریم و باید امور ما توسط بازرسان رصد شود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه آسیب‌ها و تهدیدها باید شناسایی شوند اضافه کرد: در دستگاه‌ها و بخصوص میز خدمت نباید مسئولیت ها و اهمیت موضوع مغفول بماند از این رو الزام شده که در دستگاه‌ها و ادارات بهترین نیروها در میزخدمت پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز