خبرگزاری کار ایران

در ۵ شهرستان استان برپا شد؛

استقبال مخاطبان از فصل تئاتر استان یزد/ بهره‌مندی جامعه زرتشتیان یزد و اتباع خارجی از تئاتر استان

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۰۲

سومین دوره فصل تئاتر استان یزد با استقبال مخاطبان در 5 شهرستان استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امسال سومین دوره فصل تئاتر در شهرستان‌های؛ میبد، اردکان، ابرکوه، تفت، مهریز و بخش ابراهیم آباد آغاز شده است.

جامعه زرتشتیان یزد و اتباع خارجی در یزد هم امسال از فصل تئاتر بهره مند شده اند.

گسترش اجراهای عمومی و تربیت استعدادهای جوان از خروجی پروژه آموزشی فصل تئاتر استان یزد اعلام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در طول سال‌های گذشته بحث برپایی کارگاه‌های آموزشی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد و امسال برای سومین بار به همت انجمن هنرهای نمایشی استان یزد به صورت جدی‌تری در حال انجام است.

مجید جوادیان زاده با بیان این ‌که مهم‌ ترین هدف این کارگاه‌ها تولید تئاتر است، افزود: پرورش و تربیت استعدادهای جوانان و اینکه منجر به تولید تئاتر و گسترش اجراهای عمومی در سطح استان‌ها شود از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین خروجی‌های این دوره‌های آموزشی است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه فصل تئاتر یک رویداد ماندگار هنری برای استان یزد باشد،تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری فصل تئاتر ایجاد یک جریان منسجم آموزشی برای ارتقاء تئاتر در سطح استان یزداست.

اقدامات قابل توجه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در دیدار صمیمانه با رئیس اداره حراست شهرداری یزد پیرامون ارتقای فعالیت‌های نیروهای سازمان و شهرداری و افزایش توانمندی ایشان، بحث و تبادل نظر کردند.

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در دیدار با محمدرضا حفیظی رئیس اداره حراست شهرداری تاکید کرد: این سازمان علیرغم کمبود نیرو توانسته است اقدامات قابل توجهی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، آموزش شهروندی و گردشگری انجام دهد و خدمات ارزشمندی را ارایه کند هر چند شایستگی شهروندان خردمند و خونگرم یزدی بیش از خدمات و اقداماتی است که ارائه شده است.

ملازینلی با بیان اینکه خدمات دهی مطلوب نیازمند نیروهای کارآمد است؛خواستار مساعدت حراست شهرداری در گزینش و تامین نیروهای کیفی برای این سازمان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز