خبرگزاری کار ایران

شاگردان نمازی در تاریکی تمرین کردند؛

ذوبی‌ها نگران زمین چمن نساجی

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۹۱۴

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی لیگ برتر هجدهم را آغاز می‌کند که مهمان نساجی مازندارن است که داشته‌های کمی از زیر ساخت‌های فوتبال دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، تیم ذوب‌آهن امروز در حالی در شروع لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود نگرانی‌هایی درباره برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهید وطنی وجود دارد.

این ورزشگاه همچنان در حالت کارگاهی قرار داشته و به نظر شرایط برگزاری مسابقه را ندارد و باشگاه ذوب‌آهن معتقد است تبعات شرایط نابسامان این ورزشگاه و عواقب اتفاقات احتمالی آن بر عهده تصمیم گیرندگان خواهد بود.

از سوی دیگر بر اساس اخبار منتشر شده از سوی روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، این تیم روز گذشته و قبل از دیدار با نساجی مازندران در تاریکی ورزشگاه تازه تأسیس سیمرغ تمرین کرده که باز هم تاییدی است بر نقص شدید در زیر ساخت‌های فوتبال باشگاه نساجی است که به‌تازگی به لیگ برتر راه یافته و با وجود قدمت چندین ساله‌اش در حوزه فوتبال اما از امکانات بسیار کمی برخوردار است.

شاگردان امید نمازی در حالی برای تمرین به ورزشگاه سیمرغ رفتند که با دکل‌های خاموش نور ورزشگاه روبرو شدند و وقتی دلیل این اتفاق را جویا شدند، مسؤلان ورزشگاه با اذعان اینکه پست برق این مجموعه با مشکل روبرو شده، نورهای ورزشگاه را روشن نکردند. بدین ترتیب ذوب آهن در تاریکی به تمرین پرداخت.

باشگاه ذوب‌آهن نمی تواند نگرانی خود را از چگونگی برگزاری دیدار مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر ابراز ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز