خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر خبرداد:

مالکیت باشگاه نساجی مازندران به پرهام واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۱۲

پرهام موظف شد ظرف یک هفته طرح ها و برنامه هایش را بصورت مکتوب در مورد زمین و اقداماتی که قرار است انجام شود اعلام نماید و استاندار نیز ظرف یک هفته پیگیری ها را به نتیجه برساند.

فرماندار قائم شهر گفت: با برگزاری نشست های متعدد با حضور استاندار و نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی مالکیت باشگاه نساجی به سرانجام رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در نشست خبری با بیان اینکه باشگاه نساجی یکی از مطالبات بحق شهروندان قائم شهری و استان مازندران است اظهار داشت: طی جلساتی متعدد با حضور استاندار و نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی مالکیت باشگاه نساجی به سرانجام رسید و پرهام بعنوان مالک باشگاه نساجی معرفی شد.

وی افزود: این سرمایه گذار متعهد شد درخواست هایش را بصورت مکتوب در بحثزمین برای احداثمجموعه و کمپینگ ورزشی کامل همراه مجتمع اقامتی ارائه دهد.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه استاندار و مسئولین شهرستانی با تمام توان در زمینه اعطای تسهیلات و کمک مالی به پرهام قول مساعدت داده اند تاکید کرد: پرهام موظف شد ظرف یک هفته طرح ها و برنامه هایش را بصورت مکتوب در مورد زمین و اقداماتی که قرار است انجام شود اعلام نماید و استاندار نیز ظرف یک هفته پیگیری ها را به نتیجه برساند.

محمدی به باشگاه با سابقه و قدیمی نساجی مازندران اشاره و تصریح کرد: رسیدگی به کار باشگاه در اولویت اول تیم فوتبال شهرستان قرار دارد و باتوجه به اینکه شروع فصل جدید نزدیک است تیم و کادر فنی زودتر به بهترین نحو بسته شود.

وی از نمایندگان شهرستان قائم شهر که دغدغه های زیادی در این زمینه داشتند و همچنین هواداران پرشور و باشعور نساجی تشکر کرد و افزود: امیدواریم این سرمایه گذار بتواند باشگاه نساجی را به حیات و جایگاه واقعی آن برساند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر ادامه داد: تاکید استاندار بر این است که پرهام همه توان خود را بکار گیرد و برنامه هایش را بصورت مستند ارائه دهد تا باشگاه نساجی که پیشانی و سبقه ورزشی استان مازندران محسوب می شود به سرانجام مطلوب برسد و همانند گذشته نیمه کاره رها نشود.

محمدی به مطالبات باشگاه نساجی اشاره کرد و گفت: قرار شد هیأت فوتبال استان ورود پیدا کند و هزینه ها و مطالبات بصورت کارشناسی و تخصصی با حضور مدیر کل بررسی و حل و فصل شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با مالکیت جدید باشگاه نساجی مازندران فعال و پویا شود و بتواند حضوری پررنگ در لیگ داشته و لیگ برتر صعود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز