خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

مسئولان به شعارهای خود عمل نکنند، اعتماد مردم کم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۳۴

استاندار البرز گفت: اگر مردم ببینند مدیران به شعارها و حرف‌های خود عمل نمی‌کنند، اعتمادشان را از دست می‌دهند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در دیدار با مدیران و کارکنان استانداری که بعد از ظهر امروز برگزار شد ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) با اشاره به اینکه استاندار به‌عنوان خادم یک استان مسئولیت خطیری بر عهده دارد، ادامه داد: بر این اساس استاندار علاوه بر اشراف کامل بر مسائل و مشکلات پرسنل مستقیم خود، باید بر امور کل استان نیز تسلط کامل داشته باشد.

نجفی گفت: با توجه به مهاجرپذیری بالا و افزایش روز افزون تقاضای اشتغال و بسیاری موضوعات مهم و حساس که متاثر از این عوامل است، باید برنامه‌ریزی دقیقی برای رفاه مردم و پیشگیری از آسیب‌ها صورت گیرد.

استاندار البرز اضافه کرد: همواره بیشترین بهره‌برداری از زمان را مد نظر داشته و در راستای رسیدگی دقیق به اوضاع استان، سفرهای پی در پی به شهرستان ها را در دستور کار قرار داده ام تا هرگز از وضعیت شهرستان هایی که به مرکز استان دسترسی کمتری دارند، غافل نشوم.

استاندار البرز با بیان اینکه بار سنگین مسئولیت جمعیت 3 میلیون نفری البرز را بر دوش خود حس می کنم،  گفت: خود را موظف به کار و تلاش جهادی برای تحقق اهداف محوله برای اعتلای نظام در عرصه های مختلف می دانم.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی صرفه جویی از اهم امور مختلف است، افزود: ما بعنوان مسئول باید الگویی برای مردم باشیم و صرفه جویی را از خود آغاز کنیم چراکه اکنون جایی برای شعار نیست بلکه باید جهادی وارد میدان عمل شویم تا بار دیگر از این برهه حساس با سربلندی عبور کنیم چراکه اگر مردم ببینند که مدیران به شعارهای صرفه جویی یا دیگر موارد عمل نمی کنند، اعتمادشان را از دست می دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید این اندیشه در استانداری وجود داشته باشد که تحقق مطالبات تمامی بخش های استان با استانداری است از این رو کارکنان و کارشناسان موظف به پیگیری آن هستند، در این راستا باید با حفظ احترام دستگاه ها، مطالبه گر بوده و برای رشد و توسعه استان گام بردارند.

وی گفت: بهره برداری از فرصت حضور بانوان توانمند استان در پست‌های مدیریتی را به جد در دستور کار قرار داده ام و در این راستا برای تحقق سهم 30 درصدی بانوان و جوانان با سرعت گام بر می‌داریم.

استاندار البرز با اشاره به اقدامات بزرگی که در حوزه های عمرانی استان بزودی به نتیجه می رسد، افزود: امید است که در صورت تحقق اعتبارات پروژه هایی که در حال تکمیل است امسال در حوزه های عمرانی البرز شاهد تحولات ارزشمندی باشیم.

وی ادامه داد: طی مدت کمتر از یک سال البرز در راستای تسهیل در رونق تولید و سایر اقدامات حوزه اقتصادی نیز توفیقات بزرگی را کسب کرده که این امر مسیر رشد و توسعه استان را هموار کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز